bu sene pek mutlu değildim. Biliyorum hiçbirimiz değildik ama benim her açıdan kötüydü
12. sınıftım pek çalışamadım. Mezuna kalacağım sanırım. Nedenini bilmiyorum. Eskiden çok hırslıydım , çalışkan ve başarılıydım. Başarmak tutkumdu illaki başarmaya çalışırdım ama şimdi o hırsı kaybettim.. Eskiden yarışacak illaki yakın bulduğum biri bulurdum.11. sınıfta alan değiştirdikten sonra o hırsımı kaybettim. Hem sınıftakilerle yarışamamdan kaynaklıydı hem okulum verdiği iğrenç eğitim hocaların egoları hemde kimseyle anlaşamadığım için her gün okula nefretle gidiyordum. Anlaşmaya çalıştım ama cidden hayatımda gördüğüm en itici yobaz insanlardı. Aralarına katılmaya çalışsamda kız alınmassan çıkarmısın özel birşey diyeceğim diye kovdu. Hem derslerde çok zorlanıyordum hemde arkadaşım yoktu. Gittikçe içime kapandım
Sayısal seçmem. MF'inimin iyi olduğu için değildi çoğunluk seçtiği için ve çevre önerdiği için seçmiştim. Bide okulumuz gerçekten üniversiteye hazırlamaya çalışan bir okul değildi. 2 yıl kimya vermemiş bir okuldan bahsediyorum. Ben 12. sınıfta denemelerle tanıştım ve ne kadar zor olduğunu anladım. Temelimde çok zayıftı
dersahanede de kendime yarışacak biri bulamadım. Çünkü cidden zengin zübbeleriydi. Özel okul, desahane , özel ders alan ve sürekli maddiyattan aldıklarından bahseden insanlardı
şimdi ben ne yapacağım barajı bile zar zor geçiyorum. Hayattımda bu kadar boşuğa düştüğüm mutsuz hissettğim olmamamıştı
12. sınıftım pek çalışamadım. Mezuna kalacağım sanırım. Nedenini bilmiyorum. Eskiden çok hırslıydım , çalışkan ve başarılıydım. Başarmak tutkumdu illaki başarmaya çalışırdım ama şimdi o hırsı kaybettim.. Eskiden yarışacak illaki yakın bulduğum biri bulurdum.11. sınıfta alan değiştirdikten sonra o hırsımı kaybettim. Hem sınıftakilerle yarışamamdan kaynaklıydı hem okulum verdiği iğrenç eğitim hocaların egoları hemde kimseyle anlaşamadığım için her gün okula nefretle gidiyordum. Anlaşmaya çalıştım ama cidden hayatımda gördüğüm en itici yobaz insanlardı. Aralarına katılmaya çalışsamda kız alınmassan çıkarmısın özel birşey diyeceğim diye kovdu. Hem derslerde çok zorlanıyordum hemde arkadaşım yoktu. Gittikçe içime kapandım
Sayısal seçmem. MF'inimin iyi olduğu için değildi çoğunluk seçtiği için ve çevre önerdiği için seçmiştim. Bide okulumuz gerçekten üniversiteye hazırlamaya çalışan bir okul değildi. 2 yıl kimya vermemiş bir okuldan bahsediyorum. Ben 12. sınıfta denemelerle tanıştım ve ne kadar zor olduğunu anladım. Temelimde çok zayıftı
dersahanede de kendime yarışacak biri bulamadım. Çünkü cidden zengin zübbeleriydi. Özel okul, desahane , özel ders alan ve sürekli maddiyattan aldıklarından bahseden insanlardı
şimdi ben ne yapacağım barajı bile zar zor geçiyorum. Hayattımda bu kadar boşuğa düştüğüm mutsuz hissettğim olmamamıştı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer