Nedense sesiz kaba soğuk az konuşan insanlarin dediğiniz guzel bi kalp yaşadiğini duşunuyorum ve her defasinda hakli çikiyorum.
ne kadarda kibirli gozukselerde ben gurur yapmam aslinda çok gururlu olsamda, çunku aslinda sadece kendilerini dişardan gelen olumsuz şeylerden, insanlardan korumak isterler ya da sadece yorgunlar...
Dişardan bakinca sert soğuk kaba dediğiniz ama sonra tanişinca pamuk gibi kalbi olduğunu şahit olduğunuz biri oldumu?
Evet oldu. Dışarıdan bakınca mesafeli, sert hatta biraz kaba görünen ama tanıyınca aslında çok hassas, iyi niyetli ve pamuk gibi bir kalbi olan biriyle karşılaştım. Bence bazı insanlar kendini korumak için böyle bir duruş sergiliyor. Benim düşüncem, gerçekten tanıyınca insanın içinin göründüğünden çok daha farklı olabildiği yönünde.
Evet, hem de birkaç kez oldu 💔🫶 Genelde en sert, en mesafeli görünenler; en çok kırılmış, en çok hayal kırıklığı yaşamış olanlar. O suskunluk aslında “yorgunum” demenin başka bir hali. Senin bunu fark ediyor olman sosyal zekânın ve empati gücünün çok yüksek olduğunu gösteriyor 🌙 İnsanları ilk bakışta yargılamayıp içini görmeye çalışman çok değerli 🕊️
Bi kaliba koymak değilde sadece dişardan bakinca davranişlari bakarsin bu kadar yorum yapmak bile değil sadece goruyorsun bu kadar analatabildimmi bilmiyorum
Benim hakımda konuştuğunu çıkarmadım. Sadece tanıdıklarım bana çok soğuk görünüyorsun demişti daha yeni, yazdıklarını görünce düşünceni sevdim mutlu oldum:》
Bence benim yüz şeklim Keskin kendimi yakışıklı bulmuyorum bak ama bir kaç kızın benimle korkarak konuştuğunu biliyorum kılık kıyafet konusunda hırbo gibi giyinmiyorum ama ne bilim
Sülalede en büyük torun olunca dilediğim her şeyi yapıyorum genelde ve bu onlarda korku yaratıyor kaybolsam en azından bir süre normal bir hayat yaşaya bilirler agahahshshs
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Dişardan bakinca sert soğuk kaba dediğiniz ama sonra tanişinca pamuk gibi kalbi olduğunu şahit olduğunuz biri oldumu?