Hayatım boyunca böyle bir cümle hiç kullanmadım. Elbette canımız yandı, yüreğimiz kavruldu ama ben her zaman gidenin arkasından bakmayı tercih ettim. Hepsinin canı sağ olsun. Kısmetimiz yokmuş, umarım oldukları yerlerde mutludurlar.
Aklıma "Kalbine Sürgün" parçası geldi ya sorunu tekrar okuyunca. "Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil... Benimki kalbine sürgün." Sorunun gorselinin arka planında bu şarkı çalıyor şu an. 😂🎶
O görsele bu şarkı daha çok uyarmış gerçekten 😂 bu şarkı çok sevdiğim ama hafızamın derinlerine doğru gitmiş bir şarkıydı. Şimdi yeniden ağzıma takılacak 😂 Sadece görselin arka planında değil, benim kafamın arka planında da şu an bu şarkı çalıyor 😂😂😂
Yalnız olmadığıma sevindim shshdhd ben de zihnimin bir köşesinden çıkarmış oldum, iyi geldi doğrusu. Olmayan aşkımın acısını çekmeye çalışırım bir nebze 😂