Yan yana kelimesinin ayrı
Apayrı kelimesinin bitişik yazılması gibi tezat bir durum işte
Apayrı kelimesinin bitişik yazılması gibi tezat bir durum işte
Ben ayrılığa inanmıyorum. Kalbime adı girmişse hep bendedir, başka bir yerde bulunsa da fiziken kalbimde yaşıyordur. Yanımda olmaması ayrıldığımızı ya da sevgimin bittiğini göstermez. O uzak durmak istiyor, benden gidiyorsa ısrar etmem. Ama sevmeye devam ederim dile getirmesem de. İçimden sessizce ona tutunur, severim bu durumda da.
Uzak kalınan zamanlar, duygunun gerçekliğini çok net gösteren bir turnusol gibi aslında 😌 Özlüyorsan, merak ediyorsan, içinden sürekli ona bir şey anlatma isteği geliyorsa o bağ güçlüdür. Ama ayrıyken huzursuzluktan çok dinginlik hissediyorsan, orada da sorgulanması gereken başka şeyler var demektir 💭💔
Cevap
8Cevap
sevdiklerim uzak da maalesef
Olsun , umarım tek uzaklık kavramı mesafe olur her zaman , araya başka uzaklıklar girmesin
Yanında olmaya ihtiyacım olduğu kişiyle zaten birlikteyim
Derin üzüntü, boşluk hissi, keyifsizlik ve boşvermişlik
İlişkinin gerçek değerini, beklentileri ve sınırları daha açık görmeni sağlar
İnsanın hayatındaki en büyük engel kendisine koyduğu engel dir
bu kadar edebiyata gerek yok aslında :D
olmak isteyen olur, olurdu diye kapat konuyu geç
Bir şey ifade etmiyor. Dünyanın sonu değil. Zayıflığa yer yok. Kendi kendine de güçlü kalabilmeli insan.
Bazen cok arzuluyorum onu itiraf edemiyorum ama sanirim anliyor farkinda
Üzücü bir durum
ara konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?