Özlediğiniz biri var mı? Özlediğiniz zaman nasıl geçiriyorsunuz o süreci? İmkansız bir aşkınız var mı?

Onu çok özlüyorum. Dayanamıyorum artık uykularım kaçıyor. İnsanların unutmak zorundasın , o seni sevmiyor vesaire benzer teselli cümleleri hiç bir işe yaramıyor. Evi bana yakın ama ters yönde yani benim gidebileceğim yerlere bizim semtten araba var. Yalnız ben belki onu görürüm diye onların oraya yürüyorum ordan gidiyorum. Bunlar hiç sağlıklı değil ben 30 yaşındayım ve o bana bir sürü şey yaptı bende o bana yapınca rahat durmadım bende ona yaptım. Ama yok unutamıyorum. Nişanlandı ya benim gözümün önünde nişanlandı. Kız hataylıymış tam onlara layık yani Arap. Biliyorum hiç yorum gelmeyecek ama yazmak isterdim. Çamaşırları katılıyorum da bir yandan sizle sohbet edeyim.
Özlediğiniz biri var mı? Özlediğiniz zaman nasıl geçiriyorsunuz o süreci? İmkansız bir aşkınız var mı?
Cevapla