#SelamGençlik 🍀🍀
Sevdiğiniz insanla birbirinize veda öpücüğü vermenin en çok zorunuza gittiği yer neresi? #TubaSueda ✌️✌️🍀🍀
Sevdiğiniz insanla birbirinize veda öpücüğü vermenin en çok zorunuza gittiği yer neresi? #TubaSueda ✌️✌️🍀🍀


sonkez diyip ikimizinde bitiremeyip tekrar tekrar birbirimizi görüp her sonra o sonkez olsun dedigimiz heryer her mekan maalesef ama bitmiyor ben özlemesem o o özlemese ben özlüyordum ama gel görki zaman herşeye çözüm oldu kaç sene geçti artık sadece aklıma gelir içim bi cız eder gider
tekrar bi araya gelemeyeceğinizi bildiğiniz bir an var. son veda anı işte o an çok zor
Yolculuğa çıkacağım zaman çok hissediyorum
Cevap
11Cevap
bir süre beraber tatil yaptıktan sonraki dönem
ayrılık üzücü oluyor sanırım
Hayatımdaki insanları kaybedince maddi veya manevi olarak sadece geceleri yalnız kalmayı severim. Yer fark etmez.
Hiç emek verilmemiş , hiç mutlu olunmamış , hep eksikmişim gibi davranılması çooooook zoruma gidiyor 😔
Sevdiğim veya sevmediğim farketmez, kalana ve gidene kapım her zaman açıktır. Kalana hoş geldin, gidene güle güle
Bundan 20 yıl önce, otobüs terminalinde, en zor vedamdı…
Dinlediğim her şarkıda gezdiğim Her yerde onu hissediyorum
Bir cafede son kes sarılmak ama son kez olduğunu bilmeden
kez**
Yani böyle bir duygu yaşadım hatırlamıyorum o yüzden bilemedim
Yaşamadım
Sabah uyandığımda günaydın demeye kimse olmayınca ki o yalnızlık hissiyatı, onunla birlikte gezdiğimiz yerleri tek başıma gezerken, onunla dinlediğim şarkıları tek başıma dinlerken.
Onu özlediği de ve yaşanmışlar onla beraberken mutlu olduğun anlar gözünün önünde canlanması
Onunla anılarınızı hatırladığınızda kokusunu duyunca onu sürekli görünce.
ilk haftalarda ve onsuz geçen zamanlarda ve onunla yaptığım bişeyi başkasıyla yaptığımda
İcindeki yarim kalmislik ve bosluk hissinin seni degerdiz hissettirdiği anda...
Onun yokluğunu hissedecek zaman buldurmayarak.
Baş başa kaldığımız her yerde
kalbimde sızlıyor ve cidden çok kötü bir his
Hastane olur muhtemelen
Şimdi sen gidiyorsun ya, herkes sana benzeyecek.
Yorumsuz..
Imm bilmiyorum😅
Yalnız kaldıkça
Ayrılık zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?