İnsanların açıklama eksikliği yüzünden çuvalladığınız oldu mu?

Dün İngilizce kursu için mülakata girdim. Hoca ekrana bazı İngilizce sorular yazmış. İki kişiydik mülakatta. Birbirinizle sohbet edeceksiniz dedi. Ben de sandım ki bu ekrandaki soruları birbirimize soracağız. Ben sordum işte kadın anlattı ama o hiç bana bir şey sormuyor. Şaşırdım neyse büyük ihtimalle çuvalladım. Mülakat başlamadan önce ben konuşuyorum akıcı olarak. Mülakat bitince veda ederken de konuşuyorum. 😂 Ama mülakat esnasında ekranda sorular olup bunlara bağlı olacağız sandığım için biraz takıldım sanırım. Bana bir şey sormamasindan kadın acaba bilmeden başkalarının ayağını kaydırmak üzere mi yaşıyor diye düşünmeden edemedim. 😂 Sonra düşündüm ki bu soruları birbirimize sormak için değil de konuşurken kendimize sormak için yazmış olabilirler. Çünkü bazen ne anlatacağını bilemezsin, sorular seni biraz yönlendirici olabilir. Hoca demedi bu soruları niye yazdığını, bence demesi gerekiyordu. Ben de bunları birbirimize soracağız diye anladığım için hocaya sormak aklıma gelmedi yani. Neyse bu kursa zaten kendimizi geliştirmek için yazılıyoruz. Bence beni alması lazım o kadından ziyade. Benim daha çok ihtiyacım var belli ki 😂

İnsanların açıklama eksikliği yüzünden çuvalladığınız oldu mu?
Cevapla