Kendini hiçbir yere ait hissetmeyen, hobisi ve yeteneği olmayan biri ne yapmalı?

Kimisi oyun yapıyor

Kimisi yazılımcı kimisi Sporcu.

Ben, bende hiçbir şey Yok gibi geldim 20 yaşına cahil kaldım.

Ne bir hobim ne bir yeteneğim ne de bir şeye hevesim kalmadı yapmaya da gücüm yok Zaten ne mental ne maddiyat.

Çok canım yanıyor insanlar bir şeyler başarıyorken ben öylece kala kaldım.

Kendini hiçbir yere ait hissetmeyen, hobisi ve yeteneği olmayan biri ne yapmalı?
Cevapla