Hayatım bomboş, işim yok yeteneğim yok. Ne yapacağım ben?

Çok kötüyüm hayatım bomboş isim yok bi yeteneğim yok bana deger veren bi aile arkadasim yok biseyim yok 22 yaşına giricem ne bok yicem ben ya

Hayatım bomboş, işim yok yeteneğim yok. Ne yapacağım ben?
Cevapla