Hiç ümidim yok , kalmadı çalışma hevesim yok ne yapacağım?

Terapi falan al demeyin onlarda pahalilasti öncesinde bir ödev için bile 5 saat ayırır üstüne 3 saatte matematik çalışırdım şimdi gelmiyor o heves ama o dönem küçüktüm mimar olmak isterdim (iş bulabileceğimi, yükseleceğimi zannederdim) e mimarlığa bu yıl puanın yetti ama yazmadım, yazamadım işsiz kalacağımi veya eşek gibi çalıştırıp düşük ücretler vereceklerini bildiğim için yav napcaz biz?

Hiç ümidim yok , kalmadı çalışma hevesim yok ne yapacağım?
Cevapla