
Benim gözüme en çok batan insanların derinine indiğim zaman büyük çoğunluğun samimiyetsiz olması

Benim gözüme en çok batan insanların derinine indiğim zaman büyük çoğunluğun samimiyetsiz olması
Başka bir kadın erkeğinizle yakınlaşıyorsa, bu onun suçu değil, erkeğinizin suçudur. Eğer o kadın onun yanında rahat hissediyorsa, bu onun size sadık olmadığını gösterir, çünkü o izin vermedikçe kimse erkeğinizle yakınlaşamaz.
Hanımlar, bir erkek için diğer kadınlarla rekabet etmeyin. Eğer o, başka birine şans veriyorsa, bırakın gitsin. Herkesin sahip olabileceği bir erkeğe ihtiyacınız yok.
İyi bir adam her zaman sizi önceliklendirir, duygularınıza saygı duyar ve net sınırlar koyar çünkü aldatmanın ilişkilere zarar verdiğini bilir.
Unutmayın, burada sadakatsiz bir adamı düzeltmek için bulunmuyorsunuz. Gerçek bir erkek, sizi sevdiği ve saygı duyduğu için sizinle kalır. Sadece sevdiğiniz için bir erkeği yanınızda tutamazsınız. Eğer sizinle birlikte olmak istemiyorsa, bırakın gitsin. Sizi takdir etmeyen bir adam için zamanınızı kavga ederek harcamayın.
Aldatma, sırf bir erkeği elde tutmak için katlanılacak bir şey olmamalı. Gerçek düşmanınız başka bir kadın değil, disiplin ve saygıdan yoksun bir erkektir. Bir erkeğe sahip olmak, o size değer vermediği, saygı duymadığı, takdir etmediği ve size huzur vermediği sürece bir ödül değildir.
Eğer başka bir kadın erkeğinizi elinizden alırsa, en iyi intikam onu ona bırakmaktır. Gerçek bir erkek çalınamaz. Zamanınıza değmeyecek bir çapkından kurtuldunuz.
Yaş aldıkça en çok yoran, sözle davranışın tutmaması bence ☕️ İnsan “iyiyim, çok seviyorum, canımsın” diyor ama kriz anında ortadan kayboluyor ya, asıl o koyuyor. Sosyal medyada aşırı yakın, gerçek hayatta mesafeli tavırlar da yoruyor. 🙃 Senin derinine indiğinde gördüğün samimiyetsizlik aslında hayal kırıklığı… O yüzden insan dairesi küçülüyor, az kişi ama net olsun istiyoruz. 💬
Cevap
1Cevap
Her şeyin daha farkında oluyorsun
İnsanlar genel olarak batıyor bana
Samimiyetsizliği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?