• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce bir insanı en çok yaşlandıran şey nedir?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
67
Yapay Zekaya Sor

Sizce bir insanı en çok yaşlandıran şey nedir?

Sizce bir insanı en çok yaşlandıran şey nedir?
Sizce bir insanı en çok yaşlandıran şey nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sosyalik
    sosyalik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 89%
    +1 yıl

    Bana göre insanı yaslandirmak yaş la alakalı değil tecrübe görmüş geçirmiş diyoruz hani oyle gerçekten insan bireyleri bildikce insanlarin ne demek istediğini her şeyi anlıyor beriki bi süreden sonra yani yaşanmış şeyle insanın beynini bedenini yoran seyler

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Günümüz "Modern Kölelik Sistemi"

    Herkes hayatta kalmak için önce birilerine çalışmak zorunda... Günümüz şartlarında bazen tek çalışmak da yetersiz kalabiliyor, mesela o kazançla sadece sığınacak yer kiralayabiliyorsun. Sistem seni daha fazla çalışmaya itiyor... Kendine hiç zaman ayırmadan daha fazla kölelik yapmaya...

    0
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Geçen sabah programı izledim. Genç kalabilmek için vücut esnekliği olması gerekiyormuş.

    Yaşlılık içinde güçle yorumlar var sanırım hareketsiz kalmak. Mutsuzluk, sigara, alkol sağlıksız ve zararlı şeyler.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

131

Cevap

134

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Bence yalnızlık stres ve uykusuzluktur

    2
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Anlaşılmamak gadası

    1
    0 Yorumla
  • RedDragon97
    RedDragon97 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kim ne derse desin bu söylediğim yaşlanmanın asıl nedenidir ; maddiyatçı olmak ve dünya hayatını kafaya çok takmak manevîyattan uzak bir biçimde sadece dünya için çalışmak, fizyolojik nedenleri de var tabiki ama asıl nedenleri bunlar yani stres ve dünya kaygısı, benim halam ve eşi öğretim görevlisi bir üniversitede her şeyi çok kafaya takan bir yapıları var ve çok mükemmeliyetçiler en son 2 sene önce gördüğümde saçları simsiyah iken birden bembeyaz oldu sanki evrim geçirdiler acayip yaşlanmışlardı bazen emekli olup çalışmayı bırakmak gerek ama para da önemli lakin çok takmamak gerek karnın doyuyorsa sağlığın yerindeyse şükret sadece

    1
    1 Yorumla
    • Elifsan99
      Elifsan99
      +1 yıl

      Haklı adam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kabul etmek istemediğiniz fakat en bariz yaşlanma sebebi şudur. TEMBELLİK özelliklede Fiziksel TEMBELLİK vucudu hızlı şekilde yaşlandırır. Yemek yapmaktan bile yüksünür armut piş ağzıma düş derseniz 30 larda buruş buruş olmaya başlarsınız. Vucut aktif olduğunu kadar canlılığıını gencliğini korur Bu öyle makyaj ve estetikle halledilcek bir şey değil tam olarak O yüzden aktif olmaktan çekinmeyin yüksünmeyin yürüyüş yapın hamaratlık gerektiren işlerden elinizi çekmeyin yemek yapın evinizi çekip çevirin hafif tempo spor yapın çok daha geç yaşlanırsınız. Oturup makyaja bel bağlarsanız zaten görüyoruz ne olduğunu

    3
    6 Yorumla
    • ruzqarbey
      ruzqarbey
      +1 yıl

      Bunları yaparken proteini az tüketin daha uzun yaşarsınız

      Yorumla
    • Mutlulukneydi89
      Mutlulukneydi89
      +1 yıl

      @ruzqarbey iyide protein hafizaya iyi geliyor protein degilde daha cok ekmegi az tüketmeliyiz

      Yorumla
    • ruzqarbey
      ruzqarbey
      +1 yıl

      Protein dnalarınızı daha hızlı çalıştırır ve hızlı yaşarsınız, et yiyip 80 yıl yaşayan hayvan gördünüz mü?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mutlulukneydi89 Bizim memlekette bile görüyorum bunu anneannem 70 yaşında sanırısın daha 45 lerinde felan Kadın bahçeye gidiyor Horozlara bakıyor bir yandan ev işleri yapıyor bir yandan İnek bakıyor vs. İstanbula bi geliyorum.50 yaşında kadınlar hastalıktan kıvranıyor resmen 100 yaşında gibiler.

      Yorumla
    • Mutlulukneydi89
      Mutlulukneydi89
      +1 yıl

      @ruzqarbey ben ekmek yiyerek 80 yasina girmis hayvanda görmedim bizim cogu milletimiz ekmegi cok tüketiyor sisiyor gereksiz yere ekmek yerine su tüketsek bukadar sagliksiz yasamayiz yaslanmayizda. bari cavdar bugday yese milletimiz ama beyaz ekmekden vazgecemiyorlar. Yurt disinda beyaz ekmek pek tercih etmez insanlar. et inde cok fazlasi zarar tabikide ama eti tamamen biraksak zarar olur ekmegi tamamen biraksak zarar degil karlı cikariz

      Yorumla
    • ruzqarbey
      ruzqarbey
      +1 yıl

      Beni anlamadınız, ekmek yiyin protein yemeyin demedim, ekmek yemeyin proteinde yemeyin de demedim, protein organlarınızı ve hücrelerinizi yaşlandırır, ömrünüz daha kısa olur, bunun sağlıkla ilgisi yok, kiloyla ilgisi de yok. Protein tüketmezsenizde sağlıksız olursunuz. Yani her şekilde öleceksiniz. Ama sağlıklı yaşayıp proteini az tüketip spor yaparsanız genel kitleden daha uzun daha sağlıklı yaşarsınız. Bukadar.

      Yorumla
  • enolmayan
    enolmayan Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Stres

    Bilincli olma

    Farkındalığın yüksek olamasi-gerçekleri analiz edip gorebilme.

    Empati yeteneginin kuvvetli olması

    Sorumluluk sahibi olma

    Düşündüğün hayat ve dünya ile gerçek olanın uyumsuzluğu.

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İyi bir adamsan kadın yaşlandırır. Asla memnun edemezsin. Elinde bıçak ağzında küfür varsa o zaman bu toplumda iyi yerde olursun.

    Bütün aşk dizilerinde de hep kötü adamların etrafında döner insanlar. Kadınlar adeta o kötü adamın altına yatmak için sıraya girer, çalışanları falan o adamı sever sayarlar. Mutlaka o karakter yaşar. Toplum böyle insanları çok sever.

    Ben kenarda yalnız yaşayan biriyim. Kötü biri olmaya çalışıyorum şu sıralar. Utanç perdesini nasıl yirtarim bunun için antrenmanlar yapıyorum.

    1
    11 Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      Olay iyi olup kötü olmakla alakalı değil yanlış şeyler yanlış şeylerle bağdaştırılıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Milabeni olay tam da onunla ilgili. Bazı gerçekleri anlamak lazım. Özellikle ne istediğini bile bilmiyor kadınlar, ortam malı olmuşlar.

      Herkes birbirini kaziklama peşinde onun dışında. O dediğim dizilerdeki başroller hep kötüyü sembolize ediyorlar

      Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      İşi efendi erkek ve Serseri erkek anlamında inceleyelim. Bunlar değerlendirilirken birinin İyi olmasına Diğerinin Kötü olmasına bakılıyor. Asıl mesele iyi veya kötü olmasında değil. Arka planda ki karakteristik özelliklerdedir. Efendi iyi olduğu için değil Pasif sıkıcı içten pazarlıklı zayıf karakterli sınırları olmayan ayak paspası olmaya gönüllü gurursuz çekigen oluşundan kaybederken Serseri dediğimiz Özgüvenli Ayağı yere sağlam basan dominant ruhlu yeri geldiğinde eğlenceli Tuttuğunu koparan atılgan Gururlu kendine saygısı olan Değil kadın kimse için ayak paspası olmayan Eyvallahı olmayan Karakteristik özellikleri sayesinde Kazanan taraf olur. Ama insanlar şöyle bakar Efendi iyilik yapıyor O yüzden sevilmiyor. Serseri Şiddet manyağı kadına küfür hakaret ediyor aldatıyor O yüzden seviliyor. Kadının arzu parametresiyle minnet parametresi farklıdır. Erkeklere minnet duygusuna oynayarak kadını elde etmesi öğretiyor Romantik filmlerde felan Arzu farklıdır. Bahsettiğim özellikler arzu oluşturur. Kadın Erkeğe tutulmuşsa kötü özelliklerini görmezden gelir. Sevmiyorsada ne kadar iyi olursa olsun umrunda olmaz. Bu kadar basit mesele Efendi iltifat çicek böcek romantiklik habire para harcayarak Kadının içinde ki aşk arzusunu uyandıracağını zanneden erkektir. Kadında arzu Saygıdan geçer kadın saygı duymadığı adama arzulanmaz. Sen ayak paspası olarak saygı duymasını bekleyemessin Kadınlar çizgileri sınırları olmayan onlar için herşeyi yapan Erkekleri İç güdüsel bilinç altı düşüncelerde Bu adam ezik ve bana muhtaç seçeneği yok düşüncesinden ileri gelerek soğur. Anlayacağın Redpilll olayı bu şekilde çözmüştür Yani gidip sağa sola saldıran bi manyak olmaktan veya kadınlara pis, lik gibi davranmaktan geçmiyor olay

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Milabeni senin o redpill dediğin şey şunu bilmiyor, bir insanın sevebilme kapasitesinin aslında bunlara hiç ihtiyacı yoktur. Sırf çiçek alıyor diye, sırf iltifst ediyor diye bir erkek ezik olmaz.

      Sen birine zaman ayırıyorsun, çoğu dediğini yapıyorsun diye bu da ezik yapmıyor. Sınırlarım elbette var. Kıza mesaj attım "geç cevap vermenden hoşlanmıyorum, bana net olarak senden hoşlanmadım" dersen bu daha iyi olur benim için dedim. "Tanımak isterim tabii, isim var" diye mesaj attı bana. Yersen 😉

      Bak o sınır çizme dediğin şey ise yaramıyor. Bana böyle konuşma demiştim bir kıza "ben rahat ilişki istiyorum" dedi ve bıraktı gitti.

      Birçok kadın daha iyisini bulunca gider. Bu son dediğim daha doğru. Ama biz erkekler kadınların aldatmayacagini düşünüyoruz her dediklerini yapmıyoruz diye.

      Redpill dediğin şey niye kadını eleştirmiyor da erkeği eleştiriyor? Redpill i bulan adam kadınlara bakıyor toksik olun diyor. Mesela kadınlar hiç eleştirilmiyor. Çiçek getiren, güzel sözler söyleyen erkekler maskulendir" deselerdi senin o youtube da izlediğin videolar "şöyle çiçek götürün diyecekti"

      Sen bir hastalığı eleştirmek yerine o hastalığa erkeğin hizmet etmesini mantıklı buluyorsun. Muhtemelen redpill de bir kadının fikri. Çünkü akıllı insan, sağlıklı insan"sevgiyi alabilme potansiyeline sahip insan" dır.

      Bu dediklerim sana saçma gelecek belki ama ben de sana "manipülasyon tekniklerini, kaygılı bağlanma" tarzı şeyleri okumanı tavsiye ederim. Kadınlar maskulenlik adı altinda erkekler de dişil enerji adı altında kadınları manipüle ediyor.

      Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      İşte buda senin redpil hakkında doğru dürüst bir şey bilmediğini gösteriyor Kardeşim. Öncelikle "Sırf çiçek alıyor diye, sırf iltifst ediyor diye bir erkek ezik olmaz" ben bunu yaptı diye ezik olmasından bahsetmedim Redpilde bunu yaptığınız için ezik olursunuz demedi Ne yazdılarımı doğru okumuşsun nede Redpili doğru anlamışsın. Diyoruz ki sana karşı içinde arzusu olmayan birine bunu yapmanın bir anlamı yoktur. Bu yaptıkların arzu oluşurmaz. Sadece minnet duygusuna oynamış olursun Minnet değil kadın arzu uyandırarak sevilir Arzunun parametreside bundan geçmez. İkincisi burada Erkeği ezik konuma iten durum Bu "Sırf çiçek alıyor diye, sırf iltifst ediyor" meselesinde Kadın sana yanlış yaptığında hatalı taraf olduğunda ve sorun çıkardığında ki Bunlar bazen SHİT TESTTİR. Bunları yaparak suyuna gidersem Sorun çözülür şeklinde yaparsan İşte o zaman ezik olursun. Bunlar bazen testtir sen kadının suyuna giderek Ona muhtaç imajı vermiş olursun. Şimdişuna cevap verirsek ""Bak o sınır çizme dediğin şey ise yaramıyor. Bana böyle konuşma demiştim bir kıza "ben rahat ilişki istiyorum"""""Bunu diyen kadın zaten başından beri seni hiç sevmemiş demektir. Yukarda da anlattım cidden sen okuyormusun hiç bilmiyorum. Kadınlar arzu duydukları için kuralları yıkar. Sevmiyorsa kurallar koyar Sizin anlamadığınız şeyi söyleyeyim burada Erkekler nasıl cinsellik alabilmek için SeviyorMUŞ gibi yaoarlarsa Kadınlarda İLgi alaka ve para için SeviyorMUŞ gibi yaparlar. Fakat erkekler şöyle yanılır Kadınlar kolay kolay kabul etmeyen taraf oldukları zaman eğer size evet Demişse O zaman kesin hoşlanıyordur Seviyordur Yargısına varmanız Olur. Kadın size zaten Saygısızlık ediyorsa sevmiyor demektir gerisi hikaye Arzu parametresinin özünde Saygı var demiştim zaten. Bak ciddi ciddi söylüyorum SEN GERÇEKTEN REDPİLİ ANLADIĞINI ZANNETMİŞSİN TEK TEK ALAKASIZ OLANLARI SEÇİYORUM."

      Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      ""Mesela kadınlar hiç eleştirilmiyor""""Muhtemelen redpill de bir kadının fikri"""""manipülasyon tekniklerini, kaygılı bağlanma"""Kadınlar maskulenlik adı altinda erkekler de dişil enerji adı altında kadınları manipüle ediyor."""""Redpilin çıkışının nerden olduğunu bile bilmiyorsun Puadan çıkmıştır Game denilen unsurdan devam edicem ama sığmayacak sanırım. Muhtemelen sen Redpili kaynağından değil hakkında bir iki yazı okuyup konuşanlardan almışsın Bunlar çok normal"En çokda şuna güldüm ""Çünkü akıllı insan, sağlıklı insan"sevgiyi alabilme potansiyeline sahip insan" dır.""" ahahaha romantik beyin yıkaması, Sevgi ve Aşk diye bir şey özünde yoktur İç güdüler ve Dürtüler ve bunlara karşılık gelen harakete geçiren şeyler vardır. Bunlar sayesinde etkileşimler meydana gelir Ki biz bunu sevgi aşk diye adlandırırız. Ve bunlar lafa bakmaz Aklada bakmaz. O yüzden gönül bu otada konar bo, kada denir. Feminen beyin yıkaması öyle boyutlara varmış ki sizde bu hayal perest düşünce kalıplarıyla haraket ediyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Milabeni şimdi oturdu dediklerin bende. Evet çok haklı olduğun noktalar var. Bak ben buluşmaya çiçek götürdüm ama birinde iyi izlenim bırakmak isteriz yani.

      Mesela ben seninle burada kavga etmiyorum tartışma yaşıyorum. Çünkü şu anda konuşmak bana iyi geliyor sende de böyle olabilir. Ve seni sevsem sana iltifat etmek de isterim. Seni sevmesem iyisin hoşsun der bir daha gorusmem. Ama ben kalben yakın duyduğum insana iltifat ederim bu benim kisiligimdir.

      Neyse. Mesela dışarda bir kızla konuştum, ilk buluşmaya gittik. Daha sonra geç cevap vermeye başladı falan. Ben de "hoşuma gitmedi bu" dedim."hoşuna gitmediysem bunu net olarak söylemen daha iyi olur" dedim.. çünkü ben netlik seven biriyim. Böylece "ben senin istediğin gibi davranacagin bir erkek değilim" mesajı da vermek istedim.

      He yine devam ediyor geç yazmaya, ben de yazmayı kestim. Eğer redpill dediğin şey buysa ben onu uyguluyorum.

      Buluşmada iltifat ettim ama içimden geldi, babası falan da ölmüş, belki de ilgiye ihtiayci var diyerek yanında olmak istedim. Ama iltifat benim için küçük bir şeydir. Sadece tek övgü cümlesine bakarak bir erkehi veya kadını etikete sokmak bana göre biraz insafsizca bir şey

      Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      "Daha sonra geç cevap vermeye başladı."hoşuma gitmedi bu" dedim."hoşuna gitmediysem bunu net olarak söylemen daha iyi olur" dedim çünkü ben netlik seven biriyim."ben senin istediğin gibi davranacagin bir erkek değilim"
      ben de yazmayı kestim. Eğer redpill dediğin şey buysa ben onu uyguluyorum.""
      "Buna zaten çok yakın bir şey Kendizi net ifade edin otantik olun der zaten redpil ama ufak bir ayrıntı var. Shit test geçme mekaniği üzerinden değerlendirirsek daha iyi anlarsın tam olarak nasıl olduğunu Shit test kadınların Erkeğin duygusal ve karakteristik gücünü ölçtüğü çoğu zaman dürtüsel bilinç dışı bazende bilrek yaptıkları bir testtir Kadın sadece Fiziksel olarak güçlü (Bu yüzden geniş omuz ve uzun boy çekici geliyor) Aynı zamanda karakteristik olarakda Güçlü erkeğe arzu duyar. Çünkü olaylar karşısında duygusallaşan veya Öfke patlaması yaşıyan ki buda duygusallaşmadır. Bu adam sorun çözemez başımıza bişi gelse sakinliğini koruyamaz üstesinden gelemez Şeklinde iç güdüsel olarak değerlendirir ve Soğur Metanetini korumasını ister bu yüzden Shit test yapar Örnek nasıl olduğuunu göstereyim Erkekelr 3 şekilde karşılık verirler. Kaçma ve Savunma, Karşı saldırı, SAVUŞTURMA
      Misal
      Kız dediki tanışma faslında Kimsin ya sen dedi Erkek :Ya nede dikde niye böyle söylüyorsun😭
      Sonuç:Kaybetti duygusal açıdan zayıf direnci yok başımıza bişi gelse sorunu çözmez ağlar bu
      Kız: Dediki yine aynı şekilde Kimsin ya sen Erkek : Sana şimdi bi çakarım asıl sen kimsinlan kızım senin çok gö, tüm kalkmış Sonuç : Kaybetti çünkü olaylar karşısında sakin kalamıyor Daha büyük çözümsüzlük demek / Fakat bazı kızlar bunu seviyor Çünkü hep ezik erkekler olduğundan ilk örnekte olduğu gibi Kısmen daha erkeksi göründüklerinden hoşlarına gidebiliyor

      Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      Kız:Yİne aynı şekilde Kimsin ya Sen dedi Erkek :Özgüvenli Şekilde rahat ve Kendinden emin şekilde 😎 Bizde bunu öğrenmek için burdayız değil mi 😉 veya buna benzer cevaplarda olabilir verdi yani savuşturdu bozulmadı nede öfkelendi kasmadı Sonuç:İşte bu adam Sorunların üstesinden gelir bu adam olayı çözer başımıza bir iş gelse bu adam etkilenmez sarsılmaz üstüne gider. Şimdi Özgüveni niye bu kadar önemsediklerini dik duruşu beğendiklerini anlıyormusun. İş iç güdülerde Şimdi senin verdiğin örnekte evet kendini net ifade etmek iyidir. Ama bu şu şekilde olmamalı Diyelim ki kız geç mesaj vermeyi sana bir Shit test olarak yapıyor sen bu durumdan rahatsızlığını dile getirirken Örneğin : "😭😭 Ya mesajlarıma neden hep geç cevap veriyusun yaaaa😭😭😭"Üzülüyorum bak gücüniyorum bak üüüüü gibisinden ifade edersen batırırsın. Olay yine Espiriyle karşık rahat şekilde ve Sınır çizme şeklinde olmalı. Mesaj atmak zor geliyorsa İstersen eski sisteme Dönüp Dumanla Haberleşe biliriz Seninle gibi olabilir. Ama ben bu durumda o geç yazarsa bende geç yazacak şekilde devam eder durumu hiç takmam. Sürekli olayı kız abartıyorsa arzu yoktur derim yine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Milabeni doğru, anlaşabildik sonunda güzel 😂 yok hiç öyle triplere girmiyorum artık. Benim için önemli olan intikam değil kendimi ifade etmemdir.

      Yani 50 kişiyle konuşuyor bazı kızlar. Senin otoriten çoğu kıza işlemiyor bile. Karaktersizler çünkü. Son dediğinle paralel düşünüyoruz aslında.

      Ben senin "her kızda arzu uyandırman lazım" gibi bir şeyi savunduğunu da düşündüm o yuxden yanlış anlaşılma oldu. Kızın 700 takip ettiği kişi var erkekli kızlı. Çok hikaye atmıyor. Geçen gün aldığım çiçeği atmış hikayeye. Daha sonra kütüphane ve eminonunu çekip attı hikayeye.

      Ben de s. lak gibi umutlandim çiçeği paylaşıyor diye, meğerse hava atacakmis, kadınlar bunu da yapıyorlar sırf hemcinslerine hava atmak için kullanıyorlar böyle şeyleri.

      Ama benim vicdanım rahat. Babasizlik zordur kız çocukları için. Vicdanim sızlıyor böyle kızları görünce, yazmayınca da mesafe koyunca da üzülmüyorum aslında. Çok kızsam da vicdanen babasizlik falan zordur diyorum içimden. Affedip unutmak en mantıklısı.

      Yorumla
    • Milabeni
      Milabeni
      +1 yıl

      "50 kişiyle konuşuyor bazı kızlar. Senin otoriten çoğu kıza işlemiyor bile"Buda hipergaminin meselesi ama niteliklerini ne kadar yüksek noktaya çekersen Yanı kadında çarpıntı yapıcak seviyede arzu uyandırırsan Seni kaybetmemek için hepsinden vazgeçer. Arzu ne kadar yüksekse kurallar o kadar yıkılır Bunlarla konuşma demene bile gerek kalmaz. Bunu da şöyle özetleyelim Erkek için nicelik üstünlüğü gösterir. Sayısal üstünlük Buna maid coppin efect derler. Erkeğin seçilmiş olması diğer kadınlar tarafından bir diğer kadın tarafından da ilgi görmesine neden olur. Kadında ise Olay Niteliktir. Erkek kadın için başarı figürü gibidir. O yüzden hepsi ortamda her ne kadar kavgalı olsada beraber oldukları erkeği ortamda övüp dururlar Ben bu adamlayım demek için ama dedim ya Nitelik yani Tekil üstünlük Kadının 100 erkekle konuşması değerini artırmaz düşürür. Erkek böyle diye ondan daha fazla hoşlanmaz. Neyse Sana burdan gerçek Asıl Redpilin kanalını atıyorum. oynatma listesinden sıralamaya göre izle bitir Videoları Herşeyi anlayacaksın
      youtube.com/playlist

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Bir insanın hayalinin ve amacının olmaması

    1
    10 Yorumla
    • Gülgibierkek
      Gülgibierkek
      +1 yıl

      Çok mu yaslandırdı senii

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Gülgibierkek çok mu yaşlı duruyorum küçük bey 😂

      Yorumla
    • Gülgibierkek
      Gülgibierkek
      +1 yıl

      Bilmem seni görmedimki

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Gülgibierkek profilde bakıp görseydin

      Yorumla
    • Gülgibierkek
      Gülgibierkek
      +1 yıl

      Çok net resimler değil

      Yorumla
    • ÖmerÖ41
      ÖmerÖ41
      +1 yıl

      Bek yaşlıda durmuyorsun ama :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @ÖmerÖ41 benim ruhum genç oyuzden 😂😂

      Yorumla
    • ÖmerÖ41
      ÖmerÖ41
      +1 yıl

      hissediliyor :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @ÖmerÖ41 dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂

      Yorumla
    • ÖmerÖ41
      ÖmerÖ41
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle :D buna net eminim

      Yorumla
  • selim64
    selim64 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    Stres, olmak istemedigin bi yerde olma zorunlulugu vs

    1
    0 Yorumla
  • biyonikakilli
    biyonikakilli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Sorunlari cok dusunup cok takilmak aslinda umursamaz olup dertsiz tasasiz hayatin tadini cikarmak gerekiyor sonucta bu ani birdaha yasayamacagiz

    0
    0 Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Şeker ve stres. Stres çok fazla kortizol hormonu salgilanmasina neden olur. Ha bir de uykusuzluk. Hangisi ilk sırada dersen Şeker tabiki.

    1
    0 Yorumla
  • lolly_gag
    lolly_gag Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    iş stresi, mobbingler, egoist yöneticiler. Zamanımızın çoğu işyerinde geçtiği için temel nedenler bunlar bence

    1
    1 Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      Patrondan Korkma patronun altındaki yalakalardan kork onlar patrona yalama Yaparlar sana da tam bir canavar kesilirler Allah'ım yarabbim dövmemek elde değil vurmamak elde değil

      Yorumla
  • Vurgunb
    Vurgunb Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    İnsanlar gerçekten önceden insan insanın şifasıydı şimdi zehri

    2
    0 Yorumla
  • Maskelimucize
    Maskelimucize Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 56%
    +1 yıl

    Gereksiz seyleri kafaya takmak emin olun arkadaslar hersey olacagina variyor kader gayrete asiktir falan hikaye bunlar

    0
    0 Yorumla
  • _theReapeR_
    _theReapeR_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Stres , karşılıksız sevmek , kafaya çok takmak , ağır işlerde çalışmak , yalnızlık.. Bunlar erken yaşlanmak için birebir.. 😄

    0
    0 Yorumla
  • Nur29290
    Nur29290 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 993 cevap paylaştı.

    Hayatın her alanında karşımıza çıkan dengesiz insanlar

    1
    5 Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      +1 yıl

      @Nur29290 onlar her yerde iş alanında özellikle

      Yorumla
    • Nur29290
      Nur29290
      +1 yıl

      Evet en çok orada yoruyorlar zaten maalesef ki

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      +1 yıl

      nedeni sen seçemiyorsun seçmek istersin idare karar veriyor

      Yorumla
    • Nur29290
      Nur29290
      +1 yıl

      Aynen ona müdahale şansı yok tek şans uzak durmak

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      +1 yıl

      evet uzak duruyor ama sonrada iş bititmeyince direk şikayet bena yardım etmedi gb gb çok şey

      Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Geç uyuyup erken kalkmak son zamanlarda göz çevrem için hiç iyi olmuyor bunu farkettim

    1
    0 Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Psikolojisi bozuk insanla yakın ilişki kurmak. onunki düzeltirken sen günden güne çöküyorsun

    2
    1 Yorumla
    • Mutlulukneydi89
      Mutlulukneydi89
      +1 yıl

      hih bu cok dogru. toksik insanlara yaranacagim derken senin mutlulugunu sömürüp gidiyorlar sen mutlu olmaya kalkincada birden ortaya cikip tekrar düzen bozmak istiyorlar. acayip bu benim kuzenimde ve bazi akrabalarimda var tam toksik

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Her şeyi kafaya takıp dert etmek en hızlı yaşlanma yöntemi olabilir

    1
    0 Yorumla
  • kucukomerdk35
    kucukomerdk35 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle hayatın omuzlarına yüklediği sorumluluklar ve stres.

    0
    0 Yorumla
  • sngr35
    sngr35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 55%
    +1 yıl

    stres, anlayışsız insanlar, angarya işler ve her şeyi kafaya takmak...

    0
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.

    Duygusal yönden yaşanılan olumsuz şeyler denebilir... 🤔

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahÖküz1
    SeyyahÖküz1 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Umutsuzluk çaresizlik kimsesizlik yalnızlık... insanın İliğini emiyor bunlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ilginç ama uyumak gençleştiriyormuş gerçekten. 10 yıldır rahatım öğrencilik vs ve 18 yaşımdan beri 10 yıl geçti hala aynı görünüyorum. Gerçekten yaşlandıran şey STRES GEÇİM DERDİ bence. Bu aralar da bunu yaşıyorum ve bu kadar mı farkeder.. beyazlarım çıkmaya başladı cildim soldu resmen.

    0
    0 Yorumla
  • Kırmızısapkalıkiz344
    Kırmızısapkalıkiz344 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Türkiye'de yaşamak fazlasıyla yeterli bir sebep tuzun kuru değilse bir de 😅

    0
    0 Yorumla
  • aimira
    aimira Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı bir ailenin çocuğu olarak doğmak.

    0
    2 Yorumla
    • yanlizimcokyanliz
      yanlizimcokyanliz
      +1 yıl

      E kardeşim benim Afrika'da da olsaydın ne yapacaktın he Afrika'da dolsaydın ne yapacaktın Sen hele bana onu söyle Suriye'de de olsaydın ne yapacaktın en bana onu söyle İsyankar sürekli Almanya'yı gözüne getiriyorsun ürekli isviçreyi gözüne getiriyorsun sürekli para tatil derdindesin Sürekli tatil yapmak istiyorsun Sürekli mutlu olmak istiyorsun sürekli bir şeyler almak istiyorsun bunu Yapamadığın için Türkiye'ye pok atıyorsun

      Yorumla
    • aimira
      aimira
      +1 yıl

      @yanlizimcokyanliz almanya isviçre ne ya banane onlardan. Afrikadan suriyeden farkımız mı var? Ben her ay ev sahibim evden atmaya çalışırken bi yandan gıdaya ayırmam gereken parayı elektriğe kiraya ayırıyorum karın tokluğuna bile çalışamıyorum. Altı üstü huzurlu kendime yetebileceğim bir hayat istiyorum fazla parayı napcam nereme sokcam banane paradan? Madem bu ülkede gelecek imkansız en azından bu ay ilaçlara zam gelecek mi diye endişe etmek istemiyorum. Allahın cezası bi maaş alıyorum. Yarısı kiraya yarısı ilaçlara gidiyor. E ben ne b0k yicem? Gezme tozma diyosun. Lan 4 sene önce bi makyaj takımı aldım ruju bile bitmedi kurudu kaldı orada evden çıktığım mı var çok mu meraklıyım tatile gezmeye tozmaya? Paranın gezmenin tozmanın tatilin bir önemi yok hayatım boyunca 5 6 defa denize yüzmeye gittim o kadar başka yok. Bide bilgisayar kursuna sırf sertifika almak için gittiğimde 20 gün boyunca canım çok çay çekiyo diye kursta sadece çay içtim. Neyin kafasını yaşıyorsun sen? Sosyal hayatım mı car dediklerine sahip olayım,? Sosyallik umurumda mı ki sizin gibi popüler kültürün köpeğimiyim ben? Ben sadece huzurlu kendime yetebileceğim sakin bir hayat istiyorum o kadar fazla bişeyde gözüm yok ve hiç olmadı da. Öyle sürekli bişey aldığım da yok. Zorunlu ihtiyaçlar sabun deterjan hijyen malzemeleri ve ara sıra para kalırsa gıda almak dışında evden çıktığım bile yok benim. Allah'tan iş yeri yemek veriyorda günde tek öğün aç karnımı doyurabiliyorum. O da olmasa ne b0k yicem? Öyle gelmiş abuk subuk ezbere konuşuyorsun burada!

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bazi toksik akrabalara mutlulugunu veya derdini anlatmak tam bi yaslanma sebebi daha dogrusu onlar seni yaslandirir. mutlu olursun düzen bozmak icin ortaya cikarlar mutsuzken görünmezler pek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Saçma ve gereksiz yere tanrıya yaranacam diye ona ibadet etmek ondan korkmak, çok gereksiz biseymiş ona ibadet etmek ve bu beni resmen çöktürdü genç yaşta

    0
    0 Yorumla
  • Gülgibierkek
    Gülgibierkek Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Kapitalizmden çıkmadıkça hersey yaslandırır

    0
    0 Yorumla
  • Kani666
    Kani666 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Kafaya taktığı şeyler insanı yavaş yavaş yıpratırmış

    0
    0 Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Kadın, kadın adamı erken yaşta yaşlandırır valla...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Stres ve insanların negatif enerji vermeleri ve anlamak istemeyen insanlarla uğraşarak daha çok yaşlanıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • bibimimimm
    bibimimimm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Tabi ki stres ruhu da yaşlandırıyor, organlarında. Cildin çabuk yaşlanması genetikten de geliyor, yediğimiz içtiğimizden. Benim favorim çok mimik yapmamak😂 biri bana cildinde hiç kırışıklık yok ne kullanıyorsun dediğinde gülmüyorum diyorum😂😬

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Tüm her şeyin başı malum şahıs 🤐

    mönüm olmadığı topraklarda yaşıyorum 1,5 sene de gençleştim resmen bu kadar mı fark eder ☺️

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Ben gençliğimi hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçirdim ve erkenden yaşlandım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kafan doluysa herşeye ben yetişirim dersen çöküyosun akışına bırakmak lazım

    1
    0 Yorumla
  • sandır
    sandır Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 406 cevap paylaştı.

    Cahil olduğunun farkında olmayan birine laf anlatmak

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Stres sıkıntı çok çabuk insanı çökertiyor

    4
    0 Yorumla
  • Sahin6868
    Sahin6868 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 48
    +1 yıl

    Galatasaray bayern macına bilet aldım patron izin vermedi istifa ettim şimdi eşimde istemiyor gitmemi almanyada İstanbul'a 2 günde yaşlandım napıcam bi istifada ona mı vermeliyim

    0
    0 Yorumla
  • Fofenk_
    Fofenk_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    bence sinir stres ve en onemlisi gönül yorgunluğu

    1
    0 Yorumla
  • Nurrrsu
    Nurrrsu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Yanlış bi ilişki ve bu ilişkinin ortaya çıkması

    1
    1 Yorumla
    • Kışkırtıcı_zevkler
      Kışkırtıcı_zevkler
      +1 yıl

      @Nurrrsu kısaca yanlış kişiyi sevmek diyebiliriz bence demi

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaşayabilecekken yaşayamadığı şeyler

    1
    0 Yorumla
  • Ikae_
    Ikae_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 102 , eic 98%
    +1 yıl

    Moral kaynağını kaybeden yaşlanır

    1
    0 Yorumla
  • h8hc4c
    h8hc4c Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    uyumsuzluk huzursuzluk

    1
    0 Yorumla
  • sinnemyy
    sinnemyy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 60%
    +1 yıl

    Sinir stres ve mal insanlarla uğraşmak

    1
    0 Yorumla
  • tuffy_
    tuffy_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kafaya herşeyi takmayacaksın yer bitirir insanı

    1
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı.

    Herşeye evet diyen insan yaşlanır

    1
    0 Yorumla
  • Mr_Potter
    Mr_Potter Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Stres ve baskı kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • BLACK977
    BLACK977 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    Yorucu insanlar üzüntüler hayal kırıklıkları beden gücüyle yoğun geçen iş hayatı

    0
    0 Yorumla
  • lavinya118
    lavinya118 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Düşünmek çok düşünmek aşırı düşünmek detaylı düşünme k

    0
    0 Yorumla
  • DnydnUzk
    DnydnUzk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Dünyanın günesin etrafında dönmesi :) her bir dönüşünde yıl yıl yaşlanıyoruz :D

    0
    0 Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Duvarı nem insanı gam yıkar.

    1
    0 Yorumla
  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 764 cevap paylaştı.

    Yarım kalan mutluluk...

    1
    1 Yorumla
    • ÖmerÖ41
      ÖmerÖ41
      +1 yıl

      nerden aklıma getirdin şimdi of ki ne of...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    koca insanı kocattığı için adı kocadır.

    1
    2 Yorumla
    • DnydnUzk
      DnydnUzk
      +1 yıl

      Koca aslinda bilgili ulu demektir, omdan dolayi koca dag gibi denildiginden onu orten oldugu icin karı yani Karısi denir :D

      Yorumla
    • ÖmerÖ41
      ÖmerÖ41
      +1 yıl

      evli misiniz?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    düşüncedir stres sıkıntı düşünce

    1
    0 Yorumla
  • Oskibey
    Oskibey Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.

    Çok fazla çavuşu tokatlamak şahsen beni yoruyor

    0
    0 Yorumla
  • benfavor
    benfavor Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Gider kalemleri sürekli artan enflasyon ülkesi

    0
    0 Yorumla
  • bir-incii
    bir-incii Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Günümüzdeki ekonomik şartlar

    0
    0 Yorumla
  • cileksizpasta
    cileksizpasta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Her şeyi fazla detaylı düşünmek

    0
    0 Yorumla
  • Blacksksksk
    Blacksksksk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Kötü çevre, kötü hayat şartları.

    0
    0 Yorumla
  • isimyazmasamolurmu
    isimyazmasamolurmu Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 748 cevap paylaştı.

    Makyaj ve hareketsizlik

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (205)
Devamını Gör(250)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce bir insanı en çok yaşlandıran şey nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce kişiyi en çok ne yaşlandırır? 37 cevap verildi
Yaşlandığınızın en belirgin özelliği hangisi? 14 cevap verildi
İnsanı en hızlı yaşlandıran şey ne? 11 cevap verildi
Yaş ilerledikçe insanı yoran şeyler nelerdir? 25 cevap verildi
Yaş ilerledikçe insanı yoran şeyler nelerdir? 64 cevap verildi
Sizce insanın yaşlanmayan tek şey nedir? 40 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨