AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Arkadas veya aile cevresi yoksa zor. Yalnizlik belli zaman sonra agir gelecektir.
Olamam sanırım. Yalnızlığı sevmeme rağmen hayatım yalnız geçsin istemem eşim olsun çocuğum olsun sade ama mesut mutlu yaşayıp gitmek isterim ^-^
Hayır değil.. ilk başlarda huzur verici gelir, ancak sonradan nirilerine ihtiyaç duyulur.
Yalnızlık Güzel. İnsan Kendisini çok huzurlu hissediyor. Yalnızlık eşi olmayan bir mutluluktur.
Maddi sıkıntı yoksa tabiki de yanlızlık en iyisi başkalarının sorunu, sıkıntısı, kaprisi, tribi yok; sorumluluk yok; hesap verme yok daha ne isterim ki?
Her ne kadar yalnızlığı sevsem de ölene kadar yalnız olmak istemezdim. İyi bir evliliğim olsun, arkadaşlarım ve sevdiklerim daima yanımda olsun isterim.
bir süre çok güzel olur ama devamlı yalnızlık olmaz, bayar insanı ev zaten bütün iş de sana kalır yorar eve mi bakacaksın, işe mi, okula mı gideceksin.
Kesinlikle mümkün, moda diye herkesin ailesi var, insalar sevmese bile evleniyor
ben olamam. Yalnızlık Allah a mahsus. yalnız kalacaksam cabuk öleyim:(
maddi güç varsa istediğin zaman yalızlığını sonlandırırsın rahat oll abii
Hastalıkta yalnızlık zor. Yalnız olmak beraberinde depresyonu ümitsizliği de getirir. Aile kurmak çoğu zaman mutluluk getirir ve bir çocuk sahibi olmak dünyanın en güzel şeyidir
Tek olan Allahtir, bizi çift yaratmıştır ömür boyu tek yaşanmaz
Olursun oluyorum cinsel hayatım da var param da var Harleyim de var herşey yolunda
Olm daha yasin 24. Benim de 24. Adam 45 yasinda bu soruyu sormus
Geç kalmış bu arada o yaş yanlış yaşım 20 18 yaşımdan beri tek yaşarım
Offf hayalim, işte karışan yok kendi başıma mutlu mesut yaşarım :D
dostum şu dünyadaki insanlar gibi yaşamaktansa yanlız ölürüm daha iyi eminim ki daha mutlu olurum
Maddi olanak iyi olsa neye yarar kaybedenler kulübünde bir laf vardı " yalnızlık adamı kanca yapar " ;)
asla birierine sarılmadan bir insanın sevgisini sıcaklığını hissetmeden hiç bir şet trilyonlar bile mutlu edemez beni..
zaten aşk diye bişey yok nadir insanlar hayatlarını kolaylaştırmak için evlendikleri ya da beraber yaşadıkları kanaatındayım
olamam kardeşim, aksam. işten gelince karım kapıyı açsın bana , sıkıntım derdim. olursa konuşuruz hallederiz. yalnızlık allaha mahsustur yinede. sen. bilirsin
tabii ki mümkün al evine bir köpek işine git gel ciddi bir ilişki değilde flört şeklinde görüştüğün kişiler olsun arada, kafan rahat gönlün boş olsun, ay yazarken bile mutlu oluyor insan
İsteğinin , beklentinin ne olduğuna bağlı. Ben yaşayamazdım çünkü anne olmak istiyorum mesela^^
babası olacak kişi çok şanslı keratanın:)
Mutlu olmanın tek yolu bu zaten kardeşim ;) gerisi sürekli bir sıkıntıya sokar kesinlikle...
Ömür geçmez ki ya. Mutlu olunur mu olunur ama insan ses ister bence.
Yanlızlık her zaman iyidir en azından sana senden başkası zarar veremez
Yalnızkende mutlu olunur fakat mutluluğuna mutluluk katacak insan lazım.
Maddi durumum ne kadar iyi ona bağlı ama herkes doğru insanı ister ya paranın canı cehenneme güveneceğin seveceğin temiz bir insan olmalı bence ben bulamadım orası ayrı
kesinlikle yalnızlık iyiydir catlaklarla uğraşmaktansaa
evlilik, tek başına asla yasamayacagin sorunları iki kişi çözmeye çalışmaktır demişler :)
saçma sapan bir evliliktense yalnız kalmak iyidir.
Ya yalnızım para olsa ne olur parayla mı dertleşicem..
sosyal bir insansan çok yönlü girişken çevreli sanırımolabilir ama akşam evinde oturup yalnızlıktan gözlerin doluyorsa mümkün değil
Tabiki hayir. Olum illaki ilerde pisman oluruz yani insan ister omurluk bir hayat arkadasi olsun falan
bekarlık sultanlıktır tabi nakit durumun yerindeyse evlenip balayına gitmektense bekar takılıp alayına giderim felsefesini tavsiye ederim.
mümkün fakat bir yere kadar ömür boyu yalnız kalmak hiç iyi değil arkadan olmayan destek çıkmayan biri olmadıkça iyice batarsın.
Yaşlandığında evlenip bir çocuk yapmadığına pişman olursun
Bayadır yalnızım bir bulaşınca hastalık gibi. Evlenmeyi de düşünmüyorum. Arkadaşım da yok. Tek kötü yanı gülebileceğim bir arkadaşı özledim. O da olur heralde zamanla.
Fırsatları değerlendirene yalnızlık en büyük nimet gelir.
Yaşamak istediğim hayat. Zaten yalnızım o kadar insanın içinde.
insan fıtratı gereği yanlış yaşayabilecek mahluk değildir
Asla mutlu olamam. Beni seven sayan ailem çocuklarim olsun isterim
Olurum tabi mutlu olmak için müziğin sesini yükseltmem yeterli.
Mutlulugu yanlış yerde aradığı için
insanlar çoğu zaman mutsuz.
Yalnızlık alaha masusmuş ama zor yalnız olmak kötü kötü :(
Neden olmasın hayatını yaşama tarzına gore gercekten istersen olursun tabii ki.
Yalnız yavşayarak okudum. Halim çok kötü sürekli aklımda yavşamak var demek ki. O yüzden yalnız olmaz diyorum.
Yanlizken yemek bile yiyesi gelmiyor insanin hemen mahaleden arkadasimicagiriyorum cekilcek cile degil
Mumkun ama biryere kadar olur bu. Biriisinin sana sicacik bir cay getirmesi gerek..
Asosyal olarak mumkun mu bılmıyorum tek kımse mutlu degıldır
Hayır
İnsanoğlu varoluşundan ötürü birine ihtiyaç duyar.
Yok reis.. erkek evladıyız bazı ihtiyaçlarımız oluyor :))
bence hayır tabiki eğer ALLAH yanlız olmamızı isteseydi sanıyorum çift cinsiyet yaratılmazdık
Mutlu olabilirsin ama bir yere kadar sonra olamazsın bence
Ailem ve dostlarım yanımda olacaksa mümkündür. Olmayacaksa ne mutluluğu yahu kafayı yer insan..
Mesela ben so happy çok happy yani öyle böyle değil 😁😁
İnsan biri yüzünden bir ömür pişmanlık üzüntü yaşamaktansa bir ömür yalnız yaşarım daha iyi
Ben şu an bile yalnzlktan sıklyrm ilerde hepten sklrm yalnz kalamm bn
Yani hep yalnız olduğumdan alışığim baskasiyla yaşamak nasil bsy onu bilmiyorum mutlu olunurmu öyle
Yanlız almak için gelmedik bu dünyaya, tabi ki yaşanmaz..
eğer bazı şeyleri farklı yaşamış olsaydım kesinlikle olabilirdi
Kesinlikle mutlu olamam servetimi alın bana bir hayat arkadaşı verin derim :)
Hayır mümkün olduğunu sanmıyorum ama ben de öyle birisi olacağım...