19 yaşındayım, her şeye geç kaldığımı düşünüyorum. Ne yapmalıyım?

19 yaşındayım ve henüz bir işe bile giremedim, birikimim yok, sevgilim yok, ehliyetim de yok. Bu yüzden her şeye geç kaldığımı düşünüyorum. Çevremdeki insanların ehliyeti var, arabası var, sevgilisi var, hatta bazıları evlendi bile; ben daha iş bulacağım da ohooo!!! Depresyona girdim resmen. Ne yapmalıyım? Vaktim geçiyor gibi hissediyorum.
19 yaşındayım, her şeye geç kaldığımı düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla