19 yaşındayım her şey için kendimi geç kalmış hissediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Az önce youtube'den bir video izledim. 20li yaşlardan önce yapmanız gereken şeyler diye. İzleyip kapattıktan sonra şöyle bir düşündüm de aslında ben ot gibi yaşadığımın bir kez daha farkına vardım. Doğduğum yeri Aileyi ben seçmedim mesela annem hasta babamın duzenli bir işi yok bir gün aç bir gün tokuz. Hayatımda hiç gezmedim mesela tatil bizim icin lüks bir kafeye oturmadim hic arkadas grubum olmadi ya onu bırak 19 yasında bir genc kizim giyicek kiyafetim yok. 5 ay sonra 20 olacam ben hayatimdan simdi ne anladim. Ben ne icin varim. 2 kere üni. Sinavinda basarisiz oldum bu sene kendime son bir sans verdim olmadi inthr edecm. Küçük bir şehirde yasadigim icin is imkanida o kadar yok. Bir magazada is buldum onada babam izin vermedi. Sen oku ben sana bakarim. Gercekten cok bunaldim ya. Her gece agliyorum. Her sene yaş aldığımda mutsuz ve tedirgin oluyorum büyumek istemiyorum hep kücuk kalmak istiyorum sevilmek istiyorum ama olmuyor zaman geciyor ve hic birini dolu dolu yasayamadim. İlk defa bu kadar uzun evde kalıyorum duvarlar uzerime uzerime geliyor mahallede hic arkadasim kalmadi resmen konusmayi unuttum. Beynim hic bir sey almiyor surekli uyumak ve yok olmak istiuorum. Surekli her seyden eksigim ve mutsuzum.
19 yaşındayım her şey için kendimi geç kalmış hissediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla