Az önce youtube'den bir video izledim. 20li yaşlardan önce yapmanız gereken şeyler diye. İzleyip kapattıktan sonra şöyle bir düşündüm de aslında ben ot gibi yaşadığımın bir kez daha farkına vardım. Doğduğum yeri Aileyi ben seçmedim mesela annem hasta babamın duzenli bir işi yok bir gün aç bir gün tokuz. Hayatımda hiç gezmedim mesela tatil bizim icin lüks bir kafeye oturmadim hic arkadas grubum olmadi ya onu bırak 19 yasında bir genc kizim giyicek kiyafetim yok. 5 ay sonra 20 olacam ben hayatimdan simdi ne anladim. Ben ne icin varim. 2 kere üni. Sinavinda basarisiz oldum bu sene kendime son bir sans verdim olmadi inthr edecm. Küçük bir şehirde yasadigim icin is imkanida o kadar yok. Bir magazada is buldum onada babam izin vermedi. Sen oku ben sana bakarim. Gercekten cok bunaldim ya. Her gece agliyorum. Her sene yaş aldığımda mutsuz ve tedirgin oluyorum büyumek istemiyorum hep kücuk kalmak istiyorum sevilmek istiyorum ama olmuyor zaman geciyor ve hic birini dolu dolu yasayamadim. İlk defa bu kadar uzun evde kalıyorum duvarlar uzerime uzerime geliyor mahallede hic arkadasim kalmadi resmen konusmayi unuttum. Beynim hic bir sey almiyor surekli uyumak ve yok olmak istiuorum. Surekli her seyden eksigim ve mutsuzum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Merhaba, belki yorumum faydalı gelecek belki gelmeyecek ama yine de yazmak istedim.
Sen hangi videoları izlediysen artık ben o videoları hayatım boyunca izlemedim. Herkes kendi hür iradesi ile birşeyleri kendince kanun haline getirebilir senin izlediğin videoları çekenlere göre 20 li yaşlardan önce yapılması gerekenler onlar ama bana soracak olsan 10 yaşında yapılanlar 30-40-50 yaşında bile yapılır. Misal su içmenin yaşı olur mu? Olur diyen çıkmaz! Sadece su içme adabı değişir. Sen o videolarda olan şeyleri gönlünce yapmak istiyorsan eğer onları unutma ve onlar senin hedefin olsun bir gün hepsini yapmış olacaksın. 20 yaşa geliyorum imkanım olmuyor diye dert yanmak sana imkan vermiyor. Bu karanlık yılların başkaları için aydınlık yıllar olabilir. En azından başını bir yastığa koyabiliyorsun, en azından sana inanmış bir baban var, en azından o yapamadığın videoları izleyerek hırs edinme durumun var.
Hayat bittiğini düşündüğün zaman çok değişir, sen olgunlaştığın için farklı düşüncelere bürünürsün... 19 yaşında kim kendi başına emeğinin hakkı ile kendi parasını kazanmış? Yaşın ilerledikçe bakış açın değişir. Değiştikçe kendi kendine yapacağın girişimler ile hayatta yapmak istediklerini yaparsın. Bir hedef koymak şart... Bana göre hedefsiz birey demek uzaya atılan yapay bir cisim demek.
Ben evde yaşamaktan keyif alıyorum. Eskiden belki bende senin gibi evde durmaktan nefret ediyordum ama gel gör ki şu an çok seviyorum. Gezmeyi yılda 1 defa veya davet edildikçe yaparım fazlası lüzumsuz geliyor. Ben 24 yaşımda Üniversiteye girdim 26 yaşında mezun oldum şimdi hobi olarak ikinci Üniversite okuyorum. İlk Üniversite sınavlıydı ikincisi sınavsız geçiş hakkı veriyordu hemen girdim... Üniversiteye girene kadar her şey zor gelecektir. Evde kaldığın süreci iyi değerlendir ve sıkı çalış... Çalışmak senin ufkunu genişletir zihnen geniş olduğunu hissettiğin zaman o duvarlar sana hiç bir şekilde gelmeyecek hani üstüme üstüme geliyo dedin ya... Ufku genişlemiş bir birey o duvarları zihniyle görmezden gelip gözleri açıkken her şeyi görebilir. Hayal meyal ama zevklidir...
İşe girmek senin için çözüm olacağını düşünüyorsun ama bilmiyorsun ki okumamış kişiler baya baya yakıt gibi harcanıyor... Babanın işi yeri yoksa sıkıntıyı o işe girerken görürsün. Tecrübe edinmek için bir iki aylığına girince anlarsın. Babanın sana ben bakarım dediği günleri iyi değerlendir. Her baba aynı şeyi söylemez o yüzden babanı ve anneni kırmadan onları severek o evde yaşa... Sen üzülünce annen baban gizli gizli üzülür. Üzülmeyip dik durman dileğiyle sağlıcakla kalın...32 Yorumla
Soran+1 yılSen nasıl bir kralsın ya😊. Durumu çok güzel ifade etmişsin. Çok teşekkür ederim.💜
En İyi Cevaplar
Ohhooo videolarda resimlerde hayat güllük gülistanlık ama gerçek hayat öyle değil
Evden işe işten eve gidip gelen ot gibi yaşayan geçim derdinde bir insanım
Ne yapayım şimdi ot gibi yaşıyorum diye kendimi imhamı edeyim
Esasen herkesin yaşam çemberi kendine göredir ve kimi bardağın boş tarafına bakar üzülür ben o bardağı kırdım attım çemberimde mutluyum başkası beni ilgilendirmez31 Yorumla
Soran+1 yılAnladım. İlgilenip görüş paylastigin icin sana cok tskk ediyorum.👍
Kardeşim o videolara bakarsan 30 yaşından önce yapılması gerekenler diye de paylaşıyorlar. Bunlar tamamen insanları psikolojik olarak etkilemek için. Tıpkı sende olduğu gibi hayatı boşuna yaşamış hissiyatı veriyor insanlara.
Video da ne izledin bilemem ama hayatta yapman gereken şeyler saatlerce eğlenmek, sürekli arkadaş grubuyla takılmak, canının her istediğini yapmak değil dostum. Muhtemelen gezmekten tozmaktan bahsettiğine göre izlediğin o saçma video bunlarla alakalı... şimdi bi kendine dönüp bakman lazım... Ben ne için varım?
Bunu düşün önce..
Ve diyelim ki eline tomarla para verdiler gezdin tozdun eğlendin.. ya sonra...
Sonra nolacak.. bu mutluluk kalıcı değil kardeşim.. para bitti aşk bitti misâli anlatabiliyor muyum?
Senin yapman gereken şey usanmadan tekrar bu sınava çalışmak. Bende 20 yaşındayım bu sene tekrar girecem sınava.. bende çok denedim hayırlısı dedim bi kenara bıraktım yine çalışmak istedim ve çalışıyorum.. çünkü bu anlattıklarını bi zamanlar bende yaşadım ne kadar kötü olduğunu biliyorum.. çaresizlik bu...
Ve sonrasında namaz a başla.. Allah 'a dua et sürekli.. inşallah kabul olur ve istediğin hayatı yaşarsın o zaman.. sadece sabır ve dua lazım kardeşim.12 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle kardeşim umarim her şey yoluna girer. Görüş paylaştığın için teşekkürler.💜
+1 yılO videolar gençleri zehirliyor hayattan memnun olmamanız hirslanip ailenize hayatı zindan etmeniz kendinizi yiyip bitirmenizi sağlıyor kuzum izleme onları sen neye geç kalmış olabilirsin ki daha yolun çok başındasın herkes imkanları dahilinde yaşar hayatını sende olduğun hayatın güzelliklerini gör senden daha da az imkanı olanları düşün şükret ve mutlu ol ki gerçekten senin düşündüğün tarzda güzel bir hayat istiyorsan da azimle çalış derslerine okulunu en iyi şekilde bitir o videolari izlemek yerine yeni hobiler bul başka şeylere yönel onlar sadece seni daha da doyumsuzluğa itecek bitanemm iyi şeyler değil emin ol ve şundan da emin ol her şey senin elinde tek odak noktan okulun olmalı herşeye şükret ki daha fazlası olsun
26 Yorumla
Soran+1 yılGaliba 2 senedir evde dersane kurs olmadan sınava hazırlandığımdan tüm bunlar hic dısarida cikmiyorum 2yildir bunlarda tetikliyor olmalı. Ama Ben senin dediklerini anladim birazda olsa icime su serptin kendimi iyi hissettirdin.💜 çok tskk ederim.
- +1 yıl
Bende 26 yaşındayım bende çok lüks bir hayat yaşamadım hiç sorun etmedim ama bunu emin ol o lüks hayatın içindekiler ot gibi yaşıyor aslında hayatı annem hasta demişsin Rabb'im şifa versin bu senin için Bir şans aslında bir imtihan sen annene sımsıkı sarıl öf bile demeden yanında ol ama sadece Allah rızası için destek ol bak bakalım ileride nasıl mükafatlandrlacaksin baban da bir şekilde cabalayip eve ekmek getiriyor Allah hayırlı helal bol kazançlı bir iş nasip etsin asla bundan da gocunma ya babanız olmasaydı başınızda bak benim babam başımda değil sudan çıkmış balık gibiyim tek başına çırpınıp duruyorum elinizdekilerin kıymetini bilin o da giderse ne yapicaksin kuzum
- +1 yıl
Canımsın sen benimsin bunalmissin belli ki ama bunlarda gecicek illa hepimiz yaşadık bu durumları bende yaşadım ama geçiyor sen bilinçli ol ki ağır bir şekilde yaşamadan atlat
Soran+1 yılAynen babam olmasa bizim halimiz hal degil yemin ederim. Sokakta kaliriz. İlgilendigin icin cok tesekkur ederim.💖
- +1 yıl
Rica ederim bebeğim Allah'a emanet ol 🥰
- +1 yıl
Teşekkürler balım
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
42Cevap
Kişisel gelişime önem verin. İnternette bir çok kitap okuma kulüpleri, felsefe kulüpleri gibi sosyal mecralar mevcut. Herhangi bir ücreti yok. Bunlara üye olun ve sosyalleşin. Bu gibi kitap okuma kulüplerinde ortaklaşa bir kitap seçilir ve okunur. Daha sonrasında herkes bir söyleşi tadında kitabın analizini yapar, fikirlerini belirtir ve de her görüşten her gözden farklı ayrıntılar öğrenir ayriyeten de on numara sosyalleşir. Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin. Unutmayın sizde bir bireysiniz. Bu evrende sizin de bir hacminiz var. Siz de nefes alıyor, sizin de kalbiniz atıyor. Neden fikrinizin kötü olduğunu düşüneceksiniz? kötü ya da yanlış olsa dahi söylemekten çekinmeyin. Belki yanlış olan görüşünüzü birileri düzeltir ve de yeni bir şeyler öğrenmiş olursunuz. Kendinizi küçük görmeyin, kendinize güvenin. İstediğiniz şeyi düşleyin. Boş beleş hayaller kurmayın. Başarmak istediğiniz şeyi bilinçaltınıza iyi yedirin. Gece uyumadan önce ve uyandıktan hemen sonra hayal edin ve başarı kelimelerini tekrar ve tekrar mırıldanın bu süreçlerde. Bilinçaltının en savunmasız olduğu an uyku anına yakın olduğu zamandır. Bilinçaltınıza kaydettiğiniz bir isteği bilinçaltınız gerçekleştirmek için mücadele edecektir. Buna gerçekten inanın büyük faydasını göreceksiniz. Bana güvenin.
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsallah. Şu universite sinavini bir kazanip evden ciksaydim iyi olurdu. Kafayı yiyecem bu dusuncelerden. Aklima kotu syler geliyr artik. Cok bunaldim. Butun tanidigim arkadaslarim gittiler. Kendimi hep geri hissediyorum.
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kardeşim sıkma canını inan senin bu yaşadığını bir çoğumuz yaşadık hala da senin gibi yaşayanları da var herşeyden önce ne olursa olsun şükret daha da kötü durumda olanlarımız var hayat zor gerçekten sana ve ailene rabbim yardım etsin bazı arkadaşlarımızda belirtmiş zaten derslerine sıkı sıkı asıl güzel bir bölüm bitirmeye bak güzelde bir iş bulursan zaten her şey yoluna girer ne mutlu ki sen oku ben çalışırım diyen koca yürekli bir baban var böyle babaya sahip olamayanlarda var.. herşeyden önce kendine inan ve iste emin ol başarılı olacaksındır. İnşallah daha güzel enerji dolu mutlu yazılarınıda görürüm her şey gönlünce olsun.. KENDİNE İNAN VE İSTE !!
12 Yorumla
Soran+1 yıl👍💜tesekkurler.
+1 yılDoğduğun yeri kimse seçmedi. Aileni, yaşayacağın hayatı, maddi durumunu v. s. Önemli olan kendini bu zorlu şartlardan kurtarmaktır. Senin gibiyim ben de. Ne gezdim, ne doğru düzgün hayat yaşadım, ne sevgilim oldu, ne de maddi durumum düzeldi. Yine de pes etmemeye uğraşıyorum. Emin ol ben de yaşıtlarım gibi güzel bir yaşam süremiyorum. Bu genç yaşta başıma gelenlerin tamamını sana anlatsam ağzın açık kalır. Hayat bir imtihandır ve Allah, kimseye taşıyamayacağı yükü vermez. Elbet biz de güzel günler göreceğiz, güneşli günler...
10 Yorumla
+1 yılHiç bir şeye geç kalmış değişsin sadece fazlasıyla sıkılmış ve bunalmışsın uzun süredir evden çıkmıyorsun bu çok normal kendine yapacak şeyler bul ve sınava düzenli çalış hedefin neyse hedefinle alakalı güzel hayaller kur yapamam olmaz deme yaparsın yeter ki iste çalışmayı çok istiyorsan cidden çok gerekli görüyorsan babana "babacım sen elbette bana bakarsın buna hiç şüphem yok ama siz tüm hayatımda yanımda olmayacaksınız bir şeyleri kendi kendime başarabilmemin zamanı geldi " vs vs. Bu şekilde şeyler söyle izin vermezse de bunu çok sorun etme sınavına daha iyi odaklanırsın. Kendine yeni hobiler edin mesela en son ne zaman kitap okudun? Dışarı çık aç müziğini yürüyüş yap uyku düzenin olsun saat en geç 11 de karanlık ve sessiz bir ortamda uyumuş ol ve sabah 7 de uyan güne erken başla gerisi senin zevkine kalmış unutma sen bunların hepsini yapabilecek güçtesin 💖
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. O videolara aldanma. Kendine güven. Cesur ol. Artılarını artır.
Çok oku, çok gez ama güvenli gez. Aşını ol, maskeni tak, hijyene mutlaka önem ver. En iyisinol.
Hayallerini yüksek tut ve onların peşinden koş.
Yapabilirsin, unutma sen en iyisi en güzelisin ana daha iyi ve daha güzel olabilirsin. Bir kız ya da kadın olarak daima temiz ve bakımlı ol. Her zaman her şeye hazırlıklı ol.
Tebessüm et. Samimi ol. Güven ver. Doğru ve dürüst ol. Daima en mutlu sen ol, seninle birlikte planlarım da mutlu olması için elinden geleni yap.
Pozitif ol, pozitif düşün. Seviliyorsun unutma sen bir taze çiçeksin ve hayat çok güzel. Sen o hayata daha da değer katıyorsun güzelleştiriyorsun… 😎10 YorumlaLisedeki, orta okuldaki, ilk okuldaki arkadaşlarınla görüş arada. Eminim hepsi üniversite kazanmamıştır. Kimisi evlenmiştir kimisi çalışıyordur. Onlarla arada görüş. Kafan dağılır. Kendin çık, gez. Benim de memleketimde pek öyle arkadaşım yoktur. Kendim çıkıp geziyorum. Bazen sıkıcı oluyor ama boş yere insanların kaprisini çekmiyorum en azından. Kafam rahat oluyor. Üstelik ben de üniversiteye 20 yaşımda başladım ama ben gittiğim ilk yıl tekrar hazırlık yapmak istedim. Yaşın çok genç. Tekrar hazırlan.
10 YorumlaElinin altında internet var zaman var kendini bir seylerde gelistir yazılım öğren mesela programlar öğren o zaman daha iyi olacaksın hem de kendini gelistirmis olacaksın öğrenmis olacaksin önün acılır sen bir seyler yapmadan yan gelip yatarsan böyle olur ben de senin gibiyim ama benim sorunlarım var sen de o da yok haa maddi durum sorunu o herkes de var zaten ben de maddi durumda yok ama sorun manevi olan da zaten maddi durumu iyi kötü halledersin yine maneviyi duzeltemiyorsun iste benim de yapmak istedigim seyker var ama yapamiyorum seni cok iyi anliyorum ama sen benden bin kat daha iyisin bunu bil
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılKendini boslukta hissettigin bir donemdesin belli ki. O yuzden kafani dagitacak bos yere yasamadigini hissedecek seyler yapmalisin, yeni bir hobi edin kendine hedefler belirle. Hemen kendine gelirse. Sanirim seninki 20 yas sendromu bide bunun 25 ve 30 sendromu var donem donem insan kendini aramaya hayati sorgulamaya calisir. Atlatirsin🌸
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayat, hep fırsatlar ve zorluklar bütünüdür. Hayatta olduğumuz sürece hiç bir zaman hayata geç kalmayız. Bize düşen bu zor durumlarda mücadeleden vazgeçmemek. Sınavlar stres, dalgınlık veya farklı sebeplerden kaybedilebilir ama yine denenir. Sizde aynen öyle mücadeleye devam edeceksiniz. Yaşınız çok küçük ve önünüze sayısız fırsat çıkacak.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Sen gerçekten psikolojik olarak çökmüş olabilir sin hayata bakış açını değiştirebilirsin daha yaşın genç önünde onlarca yıllar var biraz sabırlı ol tabiki anne babanı sen seçmedin ama bunu böyle de kabullenmelisin hayatı biraz daha pozitif hale getirmek senin elinde akşamları dışarı çıkabilirsin biraz arkadaş ortamı yapabilirsin kız kıza da takilabilirsin erkek arkadaş da yapabilirsin biraz gezme tozmak iyi gelecek
10 Yorumla
+1 yıldediğin her şeyi anlıyorum ama annem hasta, babamın düzenli bir işi yok lafı bana çok dokundu, ailen senin onlar. tamam şunu anlıyorum herkes bu hayata farklı başladı. ama sonunu kimin bitireceği belli değil.
10 Yorumlao o yaşlarda öyle oluyor hiç böyle düşünme daha herşeyin çoook çok başındasın ;)
14 Yorumla
Soran+1 yılNiye sende mi benim gibiydin?
- +1 yıl
Benimki daha zordu emin ol. Gerçi ben kimsenin yaşantısını daha az çekti gibisinden yorumlamam. Ailene bağlı kalmayacaksın bu hayatta ne yaparsan hep sen yapacaksın. bende ailemle çok sorunlar yaşadım anlatsam dudakların uçuklar şaşırırsın hep problemler yaşadım maddi açıdanda diğer açılardanda askerliğe kadar bulunduğum yerden hiç dışarı çıkmadım. Sonrasında baktım aileden bir yarar yok tabiki onları bir yarar diye yorumlamıyorum varlıkları yeter ama maddi imkansızlıklar sürekli bana yüklenmeleri ve sen bunları yazınca kendimi gördüm sende senin sadece dezavantajın kadın olman erkeklerin önü bu konuda daha açık şu an durumların Allaha şükürler olsun iyi. Sanada tavsiyem bu tür konuları kimseylede konuşma insanlar fırsatçıdır ellerine fırsat verme biri ile konuşup o bana çok iyi yaklaştı deyip sakın kendini başkasının vicdanına bırakma erkenden evlilik düşünme hayat senin okuyanda şu an bir şey olamıyor. Bu konuda sohbet etmek istersen dertleşmek istersen bana yazabilirsin sana sadece fikirler verebilirim. Ama ikimizinde xperi 1 mesaj yazamıyoruz.
Soran+1 yılAnladım.
- +1 yıl
Mesajım açılır ise yazıcam sana. Ama yok intihardır yok şudur budur sakın aklından böyle şeyler geçirme. Bak o yaşların verdiği bir boğma oluyor insanda bende o yaşlardayken yaşam sevincim sıfırdı emin ol harfiyen aynı şeyleri düşünüyordum ama bunlar geçici durumlar. Daha hayatın en başındasın sen yaşayacak koca bir ömür var önünde çevrendeki insanların hayatına bakarak kendini kıyaslama o kafeye gidip oturan mutlu gibi görünen insanlarında onlarca derdi vardır bunu bil.
+1 yılAynı durumdayız her şeyde başarısıIm , 2 kere üni sınavına girdim onda da başarısızıM. Bu sene yine son şans verdim kendime. Gerçekden insanlar başarırken benim hala bu kadar çabalamama rağmen başaramamam benimde paikolojim bozuldu artık
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. iyi bir okul kazanıp işe girersen bir çok istediğini yapabilirsin
22 Yorumla
Soran+1 yılEvet bencede. Tesekkurler👍
Kişilik & Karakter konusunda 938 cevap paylaştı. 20li yaslarda yapilmasi gerekenler videosu ilemi hayatini yasiyorsun?
17 Yorumla
Soran+1 yılHayır sadece hayatı ot gibi geçirdiğimi hatırlattı.
Soran+1 yılYani böyle dusunmem yanlis diyorsun.
Soran+1 yılO zman ders calismaya devam.
Soran+1 yılTskk ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılSaygıdeğer hanımefendi henüz her şey için geç kalınmış değil belki sınavınız böyleymiş ama emin olun ileride daha da hiç tatmadığınız kadar mutlu olacaksınız
10 Yorumla Düzgün arkadaş Bulursun güzel vakitler geçirirsin ve iyi hissettirir sana bende denk geldikçe birilerini davet ederim tek sefer olsa bile yüzyüze konuşup biraz gezmek iyi oluyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılO videoları bosvermeyi öğrenmelisin. Simdi ergenlik ile genclik arasi bir psikoloji yasiyorsun. Bu da sende kafa karisikligina neden oluyor.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 783 cevap paylaştı.
+1 yılAptal videolara bakma sen. cogumuzun hayati boyle. ve bunu yasamak istemiyorsan hayatinin kontrolunu ele almalisin
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılOluyor bazen sonra işte benim gibi 40 yasında yüksek yapıyorsun ne demişler
Kömür tava geldi ateş bitti
akıl başa geldi ömür bitti10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 9,2b cevap paylaştı. Alçak gönüllü, uyumlu ve neşeli biri jer yaşta ilgi görür ve sevilir.. Bir annenin dizlerine başına dayamış anneye sarılmak hiç yaş sorgusu istemez..
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 914 cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan onların ne yaptığını öğrenmen ya da görmen değil. Kendi yaptıklarını ve yapacaklarını seni etkilemesine pozitif ve negatif olarak durumu gözleyerek değerlendir. Her gördüğünün psikolojik olarak seni etkilemesine izin verme.
10 Yorumla sacmaaa...
daha yolunda hayatininda en ama en basindasin10 Yorumla
+1 yılDaha gençsin diyorum 19 yaşında boyle umutsuz düşüncelere kapılma kendine yaparsın.
10 YorumlaEn yakın bir psikoloğa görünmeni tavsiye ederim..👍
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCanımın içi aynı bende senin durumundayim ne eksik ne fazla bazen bende intihar etmeyi düşünüyorum 😔
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 407 cevap paylaştı. Takipçim olmadığın ve takipçin olmadığım halde soruya görüş paylaşmak için davet gönderilmiyor diye biliyordum. Bu bilgimi sayende artık gömdüm.
00 Yorumla
+1 yılBelki de talihin seneye döner bu işler hiç belli olmaz
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 627 cevap paylaştı.
+1 yılYok ya yayanacak faha vok sey var ana sana onerilerim var...
00 Yorumla Yapacak bir şey yok kardeşim herkesin hayatı aynı değil özelden yazar mısın bir şey sormak istiyorum
00 Yorumla
+1 yılYani biraz erken o his için şimdi başla ama hayata
13 Yorumla- +1 yıl
Lütfen beni dinle https://voca.ro/14cef1B0ENeA
Soran+1 yılDinledim tesekkur ederim.
- +1 yıl
Rica ederim 😇
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende 19 unda 60 yaşı yaşadı. Zararı şu: 30yaşındayım 16 yaş ergen paikoljisindeyim. Kısaca bişeye geç kalmadın şu ana odaklan yarın zaten gelir
10 YorumlaZor ama önce evden ayrılman gerek yoksa bu döngüyü kırmak zor
10 Yorumlakotu kaderini kirman gerek
10 YorumlaBence hayatın başındasın
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılİntihar kurtuluş değil
10 Yorumla
+1 yılGeç kalmadın bana güven yolun başındasın.
10 YorumlaBunalıma girmişsin acilen çıkmanı tavsiye ederim.
10 YorumlaOkulun var mi
14 Yorumla
Soran+1 yılYani şu an üniver. Sınavına hazıŕlaniyorum.
Soran+1 yılHaklısın. Bundan sonra bu bilinçle ders çalışıcam. Gorus icin tskk👍
+1 yıl:Senden daha boktan hayatım var merak etme
10 Yorumla
+1 yılNe yapmak isterdin en çok
00 Yorumla
+1 yılgeçsin
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılWelcome to Turkey :D Gün ilk Defa Aymış
11 Yorumla
Soran+1 yılDaha oncede biliyordum 😔
+1 yılTanimak istedim seni
00 Yorumla
+1 yılTabuların var mı?
00 Yorumla
+1 yılgeç kalmadın
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Hangi şehirdesin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖlmeyi tercih eder misin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgelmiş ergenin biri bunalım takılıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılburada bir ergen varsa oda sensin amca.
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 19 yaşındayım her şey için kendimi geç kalmış hissediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer