19 yaşındayım ama kendimi geç kalmış hissediyorum. Sizde de var mı bu durum?

3. kez üni sınavına gireceğim bu sene. 18 yaşındaki adamlara üniversiteye gideceğim, 20 yaşında üniversiteye başlayacağım kendimi aşırı geç kalmış hissediyorum. Kendimi 16-17 gibi hissediyorum seneye 20 yaşında olma düşüncesi çok kötü bir şey.

19 yaşındayım ama kendimi geç kalmış hissediyorum. Sizde de var mı bu durum?
Cevapla