22 yaşındayım ama her şeye geç kaldığımı düşünüyorum. Geç kalmışlık sendorumu nasıl geçer?

Daha yolun başındayım, 40-50'li yaşlardaki insanlar bana ”daha çocuksun” diyorlar ama ben nedense sanki hiç zamanım kalmamış, her şeye geç kalmışım gibi hissediyorum. Bu his nasıl geçer?
22 yaşındayım ama her şeye geç kaldığımı düşünüyorum. Geç kalmışlık sendorumu nasıl geçer?
Cevapla