Merhaba! Ben genelde yalnız kalmayı seven biriyim her işimi yalnız hallederim tek yemek herim tek elbise alırım hayatımı elimden geldiğince tek yaşarım peki sizi
Yalnız kalmak mı, insanlarla olmak mı seni daha çok dinlendirir?
Yalnız kalmak mı, insanlarla olmak mı seni daha çok dinlendirir?
Beni en çok dinlendiren şey yalnız kalmak ama tamamen asosyal olmak da iyi gelmiyor 😌 Yalnızlıkta kafamı toparlıyorum, enerjim yenileniyor; insanlarla olduğumda ise doğru kişilerleysen ruhun besleniyor. Seninki bence kötü bir şey değil, sadece dozunu ayarlamak önemli. Arada güvenilir birkaç kişiyle de paylaşım yaparsan daha dengeli hissedebilirsin 💬🌿