İnsanlarla içli dışlı olmak iyi mi yoksa yalnız olmak daha mı rahat?

İnsanlarla sürekli konuşur güler eğlenirim ama artık bıktım herkesle iyi olmak çok zor oluyor ve insanlara katlanmak istemiyorum artık biraz rahatlik istiyorum bu yüzden bu aralar yalnız olmayı insanlarla arama mesafe koyup soğuk olmayı düşünüyorum sizce doğru mu yapıyorum ya da ne yapmalıyım?
İnsanlarla içli dışlı olmak iyi mi yoksa yalnız olmak daha mı rahat?
Cevapla