İçinizdeki siz.. Dışardan ne kadar siz.. içinizdeki sizi ne kadar yansitiyorsunuz?

Selam varoluş sancılarının adsız neferleri..

Boşluk ses vermez
Boşluk ses vermez

""Sigaramdan dimdik yükselen duman kalk gidelim diyebiliyor içime, ben içimdekiyle böylesine yakından konușamıyorum''.

İçinizdeki sizle irtibattamisiniz? dışarıdan gozukenle. içinizdeki siz uyusuyor mu.. yoksa bir yanilsamanin yanilsamasinin yanılsaması misiniz.:)))

İçinizdeki siz.. Dışardan ne kadar siz.. içinizdeki sizi ne kadar yansitiyorsunuz?
Cevapla