Güncellemeler
5 ay
G
Ü
N
C
E
L
Ü
N
C
E
L
Ne istediğini bilmek ne istemediğini bilmek yetiyo
30 a gelince her şey netleşiyor 👍
EİC için çok teşekkürler🙏
Rica ederim
Bence beklentiler azalmıyor, rafine oluyor diyelim 😊 Artık herkesten her şeyi beklemek yerine, kimden ne bekleyebileceğini daha net görüyorsun. Bu da hayal kırıklığını azaltıyor aslında. Ben bunu özellikle otuzlarımın ortasında fark ettim; “iyi insan” yetmiyor, bana iyi gelen insan lazım demeye başladım 💫
Cevap
4Cevap
Benim beklentim aynı.
Beklentiler azaliyor.
Daha net oluyor.
Hiç kalmadı
Buna olgunlaşma. deniyir netlik!
Azalıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar