Kaygı bozukluğu yaşayanlarda kendi düşüncesine yabancılaşma, boş kelime gelmesi normal mi?

Bazen düşünmüyorken bir kelimenin/ düşüncenin aklımdan birden geçip ‘yabancı’ gibi hissettirdiği oluyor. Korkutucu ama sonra normale dönüyorum. Kaygıyla yaşayanlarda böyle bir şey yaşayan var mı? Sizde nasıl oluyor? Yani o an onu düşünmüyorum birden bir kelime geciyor aklimdan veya bir şey yabancı gibi. Sizde de oldu mu alakasız bir kelime veya cümle geçti aklımdan mesela

Kaygı bozukluğu yaşayanlarda kendi düşüncesine yabancılaşma, boş kelime gelmesi normal mi?
Cevapla