Hayatın hakkını verip yaşayabildiğinize inanıyor musunuz yoksa bir eksiklik mi var diyorsunuz? 


Büyük ölçüde evet
Hayatın hakkını verdiğimiz zannetmiyorum
Ben tam “hakkını veriyorum” diyemem, hep küçük bir eksiklik hissi var içimde 🎈
Ama bunun kötü olduğunu da düşünmüyorum; insanın biraz aç gözlü olması, daha fazlasını istemesi bazen motive ediyor.
Bence mesele her günü yüzde yüz doldurmak değil, akşam kafanı yastığa koyduğunda “bugün tamamen boşa gitmedi” diyebilmek 😊
Cevap
8Cevap
En azından doğru bir çizgide hakkını verdiğime inanıyorum.
Fark ettiğim her eksikliği kapatmaya çalışıyorum. Fark ettikçe.
Sevdiğim Kadın sayesinde tekrar hayata tutundum küllerimden yeniden doğdum adeta o yüzden ona bir Ömür minnettar ve borçluyum ♥ @Zeynepderlerrrr ♥
O ömürü de beraber yaşıcaz♥️
@Zeynepderlerrrr Mutlu S ♥ nsuz bi mutluluk tablosu bizimkisi ☺
Kıskandım bir daha soruma gelmeyin benim sevgilim yok 😝
Hiç bozulmicak o tablo😊
@ölümmeleği00 inadına gelicez artık😊😄
@Zeynepderlerrrr Kesinlikle ☺ @ölümmeleği00 Darısı sana Kardeşim :D
Kapımız açık
Menzile doğru kendi çaba ve irademizle yürümeye gayret ediyoruz. Bakalım.
Bu aralar hayat monoton ya
Bir hayatım yok
Neden ki
Hayır yaşamıyorum
Hayır, Yaşayamıyorum
Aynn
Hayır yaşamıyorum
Tr simülasyonunda hayır
Yok bea.
Yerine göre
Verdiğime inanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?