
#smellsmoke

Hayatın hakkını vererek yaşayanlar zenginlerdir gerisi anca sürünerek yaşar 😄 Hayatıj tam olarak hakkını veremiyorum param olsa yapacak çok şeyim var da işte şu parayı bir bulsam. Dünyayı gezeceğim bir güzel para yiyeceğim gerekli alanlarda kullanmayı düşünüyorum. Her şey para değil elbet daha önemli şeyler de var ama hayatı daha kaliteli yaşayabilmek için para önemli, önemsiz diyen anca kendini kandırır. Kimseye muhtaç olmadan yaşayabilmek kimseden para istemeden yaşayabilmek bence en güzel şey insan için.
Çok güzel şeyler de yaşadım çok büyük acılar da yaşadım. 5 parasız aylarca işsiz su alan ayakkabıyla da gezdim, limuzinle şantiyeye de gittim. Yapmak istediğim bi kaç şey kaldı hayırlısıysa onlar da olur. Benim için hayırlısı değilse olmasın zaten. Hakkını vererek yaşama kısmını hakkıyla yaşayarak bitirdim çoktan
Hayat benim hakkımı vermiyor... Verdiği kadarına bakarsam evet hakkını veriyorum diyebilirim. Ama hayatın verdiği kadarı bana yetmiyor. Çünkü neredeyse hiçbir şey vermiyor. Ben çok çabalıyorum, çok uğraşıyorum ama sonunda hak ettiğimi bulamıyorum. O yüzden artık bir şey için çabalamıyorum...
Evet buna özen gösteriyorum anı yaşamayı seviyorum telefona sarılıp o yaşadığım güzel anı fotoğraflayıp güzel bir kare alıp teli kenara fırlatıp o keyifli anın tadını çıkarıyorum. Canım ne isterse onu yapıyorum (içimden bir his bu konuda aynı fikirde olduğumuzu söylüyor smellcim) mesela bir çikilatayı o an yemek istiyorsam ama kıyamıyorsam onu o an yer bitiririm çünkü keyfimin kahyasının veliaht prensesi öyle istiyor ona nasıl karşı çıkıyım nasıl o çikilitayı yemeği erteleyim. 🥳
Cevap
19Cevap
Hayır maalesef hakkını vererek yaşadığım düşünmüyorum. Kendim için yaptığım şeyler oldukça az.
İmkânlar dahilinde hakkını vererek yaşamaya gayret gösteriyorum...
Hayat hakkını vermiyor olsa gerek şu aralar..
mümkün değil çünkü çoğumuz fazlaca sorumluluğa sahibiz. gerek ekonomik gerekse sosyal konum olarak küçük kaçamaklar haricinde hiç hava alanımız yok. heleki birde hayal gücü yüksek yetenekli ve zekiysen bu durum iyice yük oluyor. tavuk gibiyiz kanatlarımız var ama uçamıyoruz
Bu hayat daha fazlasını hak ediyor ama elden geldiğinde hakkını veriyorum😂
Hayat bana hakkımı vermiyor ki yaşayamam.
Hakkımı yiyen kimse haram olsun.😀
ahah :D Yapıştır be amiiiin
:D :D Olsundu biz anladıkdı :D ahah
Hayatın bana sundukları kadar yaşıyorum eksiklik var elbet ama şikayet etmiyor her istediğin olmaz sonuç ta olduğu kadar olmadığı kader deyip bir şekilde yaşıyorum bu hayatı iyide olsa kötüde olsa
Yaşıyım dedim ölümden döndüm sanırım fazla zorladım 😂
Demek ki fazla da şeyapmamak gerekiyormuş :D
Hayır düşünmüyorum.
Bu sıralarda hele hiç bir şekilde düşünmüyorum.
Kendimi bir çok şeyden geri çekmeye başladım.
Korkuyorum çünkü.
Tekrar tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.
Bu yüzden herşeyden kendimi soyutlamaya başladım.🌴
Allah nasip ettikçe evet
Günde 2 öğünüm noodle ile geçiyor yani buna evet demem saçma olucak sanırım
42 numara topuklu bulabilsem olucak ama şimdilik yaşayamıyorum
Bende merak ediyorum hayatın hakkını yemeyelim
Hayır. Yaşayamıyorum. Çok şey ıskalıyorum.
Ev iş ev iş yaşamaksa.. eksiklik var tabiki.
Eksikte cok fazlada onemli olan dengelemek
İmkanlar dahilinde evet
Henüz değil, az kaldı.
Yok be hayatı yaşıyormuyuzda hakkını verelim
Türkiye’ye geldiğimde dibine kadar yaşıyorum Euro olmuş 15-16
Hayır hiç yaşayamadım
Ucundan azıcık... Nefes alarak.
Yaşamaya çalışıyorum.
hayir
Elimden geldiğince
Sayılır
Yaşayamıyorum
hayir keskee
Eksiklikler var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?