⭐ Hayatı yaşarken hakkını vererek nasıl yaşayabiliriz? Her günümüzü ve gecemizi içimize sinerek yaşayabiliyor muyuz, hayatı dolu dolu hissediyor muyuz? ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Hayatı hakkını vererek yaşamak nasıl mümkün olabilir?
Hayatın hakkını vererek yaşamak birazcık da imkanlar dahilinde olabilecek bir şey örneğin en başta sağlığın yaşayabilmeye elverişli olması gerekiyor Sonrasında sevdiklerimizin bizimle hep beraber güzel bir şekilde yaşaması gerekiyor onlara hiçbir şekilde bir şey olmaması gerekiyor Maddi sıkıntının olmaması gerekiyor zaten sevdiklerimiz ile sağlığımız bizimle beraber olursa maddi konuda bir sıkıntı yaşamayacağımızı düşünüyorum Büyük durumlar olmadığı sürece insan bir şekilde çalışır yine belli bir seviyeye gelir hayatını sürdürür
Kötü, iyi hangi olaylar yaşanırsa yaşansın takmadan yoluna devam edenler, bir şeyi düşünmeden istedikleri doğrultuda ilerleyenler, hayatın hakkını vererek yaşıyorlar maşallah..
Benim için huzurlu ve mutlu olmaya çaba harcamak önemli Buna engel olabilecek insanlarla yaklaşımımı sınırlandırıyorum. Yaş ilerledikçe zaman kavramı daha çok öne çıkıyor ve artık keşkelerden uzak kalmaya çabalıyorsun.