Gizli Üye(30-35)5 ayLimonu cok seven 10 kisi bile ayni şeyi düşünmüyor limon hakkinda. Insanlar kendi yasam birikimleri ve kendi duygusal süreçleri ile bakarlar hayata. Tıpkı benim gibi ve senin gibi. Alınmak kendi benliğinin yıkık olduğunu gösterir. Ben aynada kendime baktığımda gördüğüm şey olmakla birlikte kendimle ilgili hissettiğim şeyler bütünüyüm. Kimsenin fikri lafı bunu değiştiremez. Bu birincisi. Yani alındığın kisiler karsinda degil, sen kendine darginsin. Küsmüs bir cocuk var icerde. Once git onunla baris. Onun yüzünü guldur gönlünü al. Bi de ikinci olarak aslında baskalari başkalarını o kadar da önemsemiyor. Belki de yaptıkları şey laf atmak laf sokmak bile degil düşünme zahmetine bile girmeden bir seyler soyleyiveriyorlar. Yüzüne karsi açıkçası bir hakaret saldırı eleştiri yoksa kimsenin lafını üzerine alınma. Eleştiri saldırı varsa da alınmak yerine analiz yap. Bu kişi benim arkadasim/dostum mu? Benim iyiligim icin bir öneride mi bulunuyor? Bana yol gostermek mi istiyor? Bu kisi yaşça büyük ve yaşam tecrübelerini paylaşmaktan baska bir niyeti olmayan fazla ince düşünmeyen öylesine biri mi? Yoksa bu kisi beni sevmeyen, huzurumu kaçırmak isteyen kötü niyetli zararlı biri mi? Önce bunları ayırt et. Iyiyi kabul et ve değerlendir. Sana lazim olan kısmını al gerisi icin tesekkur et ve yoluna bak. Kötüye zaten niye alinacaksin? Kötü biri olmak bu dünyada ona yeter zaten ceza olarak. Hiç takma kulakların onu duymasın gec git yoluna bak. Yoluna bakabilmek icin; kendinin en iyi versiyonu olmaya çabala. Boş zihinsel kendini öğütür daha kötü hale gelirsin. Evden çıkacak enerjin gücün yoksa en azından online olarak faydali içeriklere kendini geliştir hic yoksa kitap oku. Hayat üç gün. Dun bugun yarin." Kimse sen üzgünsün diye durup sana yol vermeyecek " kimse sen kırgınsın diye sana daha nazik davranmayacak. Sana nasil davranilacagini belirli bir yaştan sonra sadece sen belirlersin. Çok konuştum ama yetiskin olmak bunu gerektirir kendi mendilinle kendi gözyaşını silecek ayağa kalkacaksın
14 Yorumla
Soran5 ayÇok teşekkür ederim 🙏 bende hem aileden hem dışarıdan kötü şeyler yaşadım sosyal fobim var üstüne deoresyon geçirdim o yüzden evden çıkamıyorum artık
Cevap sahibi5 ayBunu söyleyerek seni rahatsız etme amacım yok. Lütfen bunu duygularından uzak sekilde oku. Bu dünyada gercekten herkesin bir sıkıntısı var. Evet bazıları cok daha ağır seyler yasiyor. Onlar sana kalsin atlatamadığın seyler travmalar bunları terapistle halledebilirsin ancak. Fakat işin en kötü yani bu yaşadıkların kendine acıma duygusu vermis, kurban rolünü baştan kabullenmişsin. Diyelim ki kotu bir çocukluk aci olaylar, değersizlik vs vs yasadin; 25 yılın aciyla gecti. Ee geri kalan hayatin? 25 yil da olanlara mi ağlayacaksın? Kaç yıl yaşıyoruz ki dünyada? Ağlama demiyorum agla. Ama kendine acıma. Dünyada cok cok cok büyük acılar var. Aci yarışı yapmıyorum. Seninki de büyük elbet. Ama yalnız değilsin. Herkes bir şeylerle başa çıkmaya calisiyor ve sen kendine sahip çıkmadıkça kendini ayağa kaldirmadikca kimse senin icin bir şey yapmayacak zaten. Yani günün sonjnda 25 yılın mi perisan olmus olsun istersin? 60 yılın mi perisan olsun istersin? Seçim senin. Ama 20 li yaslardaki pişmanlığınla 60 li yaşlardaki pismanligin asla birbirine benzemez. Ziyan olmus bir ömür en ağır yük. Bari hepsini ziyan etme 🌹🌹
Soran5 ayHaklısın ama elimde değil evet kendimi baya bıraktım özgüvenim sıfır şuanda
- 5 ay
Ben sevdiyim kadink baskasina kaptırdım ve ara ara sesis koselerde sevgim için gözyaşı döküp resmini goksume kaplatarak yaşayan biriyim çok ağır ve çok acı veriyo seksem de tokezlemiyorum dik durusum dan taviz vermiyerek belki bu yalan hayatta bikez daha görüm umuduyla yaşayan biriyim
En İyi Cevaplar
5 ayÖncelikle şunu bil ki ağlamak zayıf karakterli bir yapın olduğunu göstermez güçlü insanlar ağlar ve genelde alıngan insanlar çok düşünceli insanlardır derin düşündükleri için en ufak şeyi bile kafalarına takarlar ve ağlarlar hatta bazen onları ağlatanlar patavatsız ne dediğini asla düşünmeden konuşan cahil insanlardır sen anladığım kadarıyla depresyondasin ve kendi değerinin farkında değilsin bunun için yüzyüze bı psokologla gorusmeni öneririm bu sana gerçekten çok iyi gelecektir
Psokolog deyincede aklına ben delimiyim sorusu takilmasin sen deli olsaydin kafana hicbiseyi takmazdin zaten
Bı arkadasimada önerdim bende gittim gerçekten iyi geliyor bu içinde bulunduğumuz Zaman dilimi gerçekten yaşam ve hayata tutunma açısından psikolojik olarak çok etkiliyor insanı
Yaşın daha çok genç buraya bunu yazman bile hayata tutunma cabani gösteriyor şu an iyisin ama kendini yipratmayi bırakmazsan bunun için destek almazsan ilerde çok kötü olursun
Sadece bi tavsiye sevgiye kal 😊
00 Yorumla
5 ayBazı insanlar çocukluklarını travmatik şekilde geçirdiğinde, büyüdüklerinde içlerindeki çocuk aslında ölmez; hâlâ onunla birlikte yaşamaya devam ederler. Bu yüzden verdikleri bazı tepkiler, yetişkin benliğin değil, içlerindeki çocuğun tepkileridir. Alınacak ya da gücenecek en ufak bir şey bulduğunda, tetiklenen o iç çocuk devreye girer ve tepki verir.
İşte tam bu noktada, kişinin içindeki çocuğa şunu söylemesi gerekir: “Bir dur. Şu an bunu ben halledebilirim. Kontrol bende. Şu an yetişkin olan benim.”
İç çocuk kavramını araştırmanı da öneririm.00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bunun zayıf olmakla alakası yok. Kırılgan olmak demek illa senin güçsüz olduğun anlamına gelmez. Sadece duygusal hassasiyetinin yüksek ya da kendine güveninin az olduğu anlamına gelir. O yüzden her kırılgan insan güçsüz değildir aksine kolay kırılmasına rağmen devrilmiyorsa asıl güçlü demektir. Bunu çok güçlü ama aynı zamanda da çok da kırılgan birisi olarak söylüyorum.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an hissettiğin şeyi o kadar çok insan yaşıyor ki, kesinlikle tek değilsin 🌧️💔
Bu alınganlık senin zayıflığın değil, aslında fazla hassas oluşun; sadece yönetmeyi öğrenmen gerekiyor. Küçük adımlarla başla: her gün çok ufak da olsa dışarı çık, başarabileceğin minik hedefler koy. Canını sıkan şeyi yazıya dökmek, sonra “Bu gerçekten yüzde yüz doğru mu?” diye sorgulamak da işe yarar. Gerekirse bir uzmanla yüz yüze konuşmak da sana iyi gelir 🌱00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Duyma elalemi azıcık gamsız ol,
01 Yorumla
Soran5 ayYapabilsem
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 5 ayöz güven geliştirerek
10 Yorumla
5 ayAlınma
Takma kafana
Gül geç
Sus 😳 geç
Sana lazım süzgeç
Ona lazım yengeç 🦀
Arkadaşını dostunu sen seç
Bu hangi kaçıncı skeç
Seni lafıyla gafiyla dövmeye çalışana
Ona ayıbıyla kaybıyla laflar sok kendini güçlü hisset rap şarkı gibi dis at disk 📀💿 DVD CD değil diz ya da tekvando dis at10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bende öyleyim. Aşırı pozitif bakan bir tipim. Ama en ufak şey canımı yakabiliyor. Bio kadar da soğuk kanlıyım. Geçmiyor. Ne yapsam da, etsem de bu huyumu geçiremedim. Çok fobimi yendim, çok duygumu değiştirdim. Ama bu huyum gitmiyor. Çaresini bulursan bana da emi 🌻
10 Yorumla
5 aySana nasıl yardımcı olabilirim bilmiyorum ama çevrendeki insanların birbirleri ile iletişimlerini incele izle dinle “ben olsam alınırdım” diyeceğin şeylere insanların nasıl tepki verdiklerine bak. Özgüvenini geliştir hiçbir şeyi üzerine alınmaman lazım yani dünyada yek sen yoksun biri bir şeyden bahsedince hemen üzerine alınma
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
5 ayDiyelim ki ne yaparsan yap alınıyorsun.
Şayet alındığın şeyler ne işe her birini topla.
Sonra bunu gerçekler ile toparla.
Bir gözden geçir, gerçek ile bagdasiyor mu? Alındığın kadar var mı?
Eğer bağdaşma varsa sende buna göre hareket edersin.
Yok bağdaşma yoksa eğer bu konuda alındığın her durumu gormezden geleceksin otomatik olarak, çünkü kendinden emin olacaksın.00 Yorumla
5 ayZamanla değişiyor aslında ama ben bile dönemsel olarak oto boka alınan herşeye ağlayan birine dönüşüyorum değişik bir şey en başta kendini sevip kendi kendine yetmen gerekiyor gerisi emin ol ki çoğu zaman hallolur. İnsanlara değer verme kısmını aşamalı şekilde ilerlet alma verme dengesini araştır muhakkak
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 714 cevap paylaştı.
5 ayÖncelikle bahsettiğiniz durum “zayıf karakterlik” değil, yıpranmış ve yorulmuş bir ruh hâli. İnsan durduk yere bu kadar alıngan olmaz genelde uzun süre güçlü durmaya çalışmış, bastırmış, idare etmiş insanlar böyle olur.
Kendinizi güçlü olmaya zorlamayın, kendinizi anlamaya çalışın. Günün belli zaman dilimlerinde her şey ile tüm bağı kesin. Kendinizi kırmayın, zayıf değil sadece yorgunsunuz
00 Yorumla
5 aySosyal fobin olduğunu yazmışsın da, önerim önce bir psikolog ile görüşmen. Bu rahatsızlığın çeken bilir. Ben ilaç ile atlattım ama kendimi zorladım kalabalıkların arasına girerek, kendimi bazı konularda ikna ederek vs. Şimdi görüştüğüm 3 tane arkadaşım var. Birisi ile aynı şehirdeyiz, 2'si ile farklı.
Özetle, tavsiyem önce bir psikolog ile konuşman. O seni, rahatsızlığın durumuna göre seninle görüşmeyi veya doktora yönlendirmeyi değerlendirecektir.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayOkuyunca kendimi gördüm 🥺 bende küçüklükten gelen mobing anne baba arasi tartışmalar beni bunhale getirdi.. benim de yaşım büyük olmasına rağmen kendimi diğerleri gibi hissetmiyorum 🤷🏻♀️🫤 herseye alınıyorum … yazdığın gibi özgüven yok çünkü çocukluğumda başlamış hersey 😞 …bugün daha iyiyim ama alınganım çok
11 Yorumla
Soran5 ayBen işe girdim geri çıktım yapamıyorum çünkü
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
5 ayHer şey yaşla değil maalesef..
Önce herseyi kafaya takmaman gerektiğini bilmen gerekir yani vurdum duymaz olmalısın, dünya yansa umrun olmayacak o derecede olursan o zaman zayıf olman.. ama bunu da abartmadan yapmalısın..
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Karakterin böyle ve bunu aşamazsın umursamaz biri olursan ancak aşarsın ama her şeyden ziyade eğer kendini iyi tanıyorsan, üzülmene sebep olacak şeylerden uzak durmalısın
02 Yorumla
Soran5 ayÇok zor hem ailede travmam var hem dışarda kimsem yok kendimi hayata yabancı hissediyorum çok kez denedim ama bı turlu yapamadım
5 ayTerapiye gitmen gerekiyor ilaç vs kullan yaa da, anksiyeten falan olabilir bu kadarciddiyse durum mutlaka ilac kullan yoksa hayatinin icinden geçersin
11 Yorumla
Soran5 ayDepresyon geçirdim en son ama sürekli tekrarlıyor bunun kurtuluşu yok bende çok istiyorum umursamaz olup hayatı yaşamayı
5 ayKaç yaşındasın gizli üye hepsi kolay sadece adım adım ilerlemen lazım sadece en sonunda sen eskiden böyle değildin çok değiştin diycekler
04 Yorumla
Soran5 ay27🫣
- 5 ay
mesaj olarak geliese. Daha iyi olur ekeldeşm
- 5 ay
Eklemeyior gizli olduğun için
- 5 ay
Kilolulumusun içe dönük tarzınfamı
5 ayAslında ben de bazen çok alıngan oluyorum, en ufak şeyde modum düşüyor. Ama öğrendim ki güçlü olmak, duygularımı bastırmak değil, onları kabul edip yönetebilmek. Kendime nazik davranarak ve her hisimin normal olduğunu hatırlayarak daha dirençli oluyorum.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 954 cevap paylaştı. sana öneri manita yap. bilmiyorum var mı ama yoksa diyim. manita iyi gelir. alınganlıklarını da adam tasır seni begenir isterse.
02 Yorumla
Soran5 ayBu kasıntı halimle kimi bulayım 😞
- 5 ay
çık piyasada arzı endam et. hatun kişisin sen. alımını endamını sergile illaki ekmek cıkar. dünyaya 1 0 önde gelmişsin bi kere:D ilk zamanlar bu özelliklerini biraz gizlersin sonra sana baglanınca taşır da bu özelliklerini. denk uygun birini bulursan tabi. cogu şeye ilactır manita.
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
5 ayBu kötü bir şey değil ben de böyleyim yanımdakinin konuşmalarına dikkat etmesini isterim eğer etmiyorsa onunla bir daha yanyana gelmem sen de öyle yapmalısın
00 Yorumla
5 aymodunu düşürene lafını sakınmayarak uapabilirsin bak ben öyle yeniyorum hiç acımam
06 Yorumla
Soran5 ayÇok kez karşılık veriyorum ama şimdi de etrafımda kimse yok
- 5 ay
ohhhh misssss aynı ben gibisin tertemiz hava rahatına bak boş ver yalnızlık seni kıranlardan çok çok daha yeğdir bir köpek edin ondan aevginin kralını görürsün belki zamanla kırmayacak biride çıkar karşına
Soran5 ayYalnızlıktan sıkıldım arkadaşlarımla gezmek istiyorum ama
- 5 ay
arkadaşlık denen şey menfaat olmuş benimde yok arkadaşım boşveeer hayatına tek kişiyi alacaksın o da ömürlüğün olacak arkadaş markadaş palavra bu zamanda
Soran5 ayEvlilik istemiyorum ki
- 5 ay
mm o zaman seni kırmayacak kişi bulacaksın atkadaş
5 ayKendini keşfet ozaman rüzgarın kayadan kolarabilecegi sadece bir toz oldugunu ögrenirsin. Detay yazarsan detay yazarım.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayDuygusal bi insansın belliki. Bu kötü bişey değil fakat bazı olayları kişileştermeyi bırakmalısın. O anki ruh haliyle o olumsuz şeyler söylendiğini unıtma sadece. Eve kapanmak duyguyu besler onu yen. Dışarı çık. Olumsuz şeyler yaşandığında veya modun düştüğünde dokunabildiğin tadabildiğin, duyabildiğin şeylere odağını yap. Müzik dinlemek ya da başka şeyler gibi gibi
07 Yorumla
Soran5 ayÇok zorlanıyorum nasıl olcak bilmiyorum dışarı çıkamiyorum bile
Cevap sahibi5 ayİşte diyorum sana evden dışarı çıkmamak bile bu duygunu sürekli tazeleyip besliyor. Yavaş yavaş yap. Mesela yarın 5-6 dk sadecd kapının önüne çık. Sonraki gün en yakın markete git. Diğer gün bi kahve içip geri dön. Sosyal kasların çalıştıkça güçlenecek açılacaksın. Önce bunları dene.
Soran5 ayTek başıma bunları yapsam düzelir miyim ki
Cevap sahibi5 ayDüzelecekmiyim deme. Sen bozuk bi saat değilsin hasta da değilsin. Dönüşmek diyelim buna. Sadece duygularını geliştiremedin henüz. 15 gün dene bence deiklerimi. Mesela her gün 10 dakika dışarı çık 15 gün boyunca. O gün hissettiklerini kağıda yaz. 15 gün sonunda zerre kadar hafifleme hissetmediysen. Bi uzman destek alabilirsin. Özetle tek başına da yapabilirsin sen güçlü bi kadınsın yapacağına inanıyorum senin. Sadece bu yol engebeli olabilir.
Soran5 ayEvden çıkıp tekrar eve geldiğimde daha iyi hissediyorum ama her gün çıkacak yer yok küçük yerde yaşıyorum
Cevap sahibi5 ayKüçük yerin kısıtlılığını bi hapishane gibi görme, orayı senin güvenli egzersiz alanın gibi düşün. Her gün aynı yolu yürüsen bile, her gün farklı bir düşünceyle o yolu yürüyebilirsin. Nblm mesela dışarı çıktığında hedef değişti amaçsız çıkma. Bugün en uzak bakkaldan sakız alıcam de gibi. Bugün falan sokakta bi kediye bi yiyecek vericem de. Bi amaç olduğunda insanlar banamı bakıyor korkusundan sıyrılır görevine odaklanırsın. ya da kulaklıkla müzk dinle çıkıp ya da prodcast falan dinle. Doğaya yakınsan ağaçların toprağın olduğu yere yönel. Eğer hiçbiri olmadı. Balkona çık 5 dk dışarı izle derin nefes al. Ama farkındaysan dışarı çıktığında iyi hissettiğinin farkına varmışsın. Bak gerçekten inanıyorum sana. Tanımasamda destekliyorum seni. Yapıcaksın biliyorum inanıyorum sana
Soran5 ayZor olan çıkmam zaten çıkınca da rahat hissetmiyorum ama alışmam lazım
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayIşten Neden ayrıldın ponçik aşağıda bir yorumunu gördüm Neden Bıraktın işi
03 Yorumla
Soran5 ayYapamadım sosyal fobim var ordaki kişilerle aram iyiydi bı yerden sonra bozuldular
- 5 ay
Nasıl bir işti ve ne kadar süre çalıştın
- 5 ay
Ponçik
sana iyi gelecek şeyleri yapmaya çalış yeni arkadaşlar edin
03 Yorumla
Soran5 ayBulamıyorum ki yaşım 27 artık herkesin çevresi var sonradan dahil olmak çok zor
- 5 ay
Evet sonradan bir ortam ve kişileri tanımak zor ama bunu diyim dene rahat sonel takılıp kisiliginle kendine çekeceğim çok kişiyi etrafın da biran bula bilir sin dene bnce
Gizli Üye(18-24)5 ayŞu hayata her zaman at gözüyle bakmalısın
Hayat zaten kısa ve geçici
Takma, takıyorsan uzak dur
Kendini eve de hapsetme yani
Bu şekilde olmaz
05 Yorumla
Cevap sahibi5 ayKorkunun üzerine git
Sabret
Kişisel algılama
Soran5 ayÇok zor hem ailede travmam var hem dışarda kimsem yok kendimi hayata yabancı hissediyorum çok kez denedim ama bı turlu yapamadım
Cevap sahibi5 ayDevlet değilde özel psikologlar çözer çok paran gider ama
Çevrende seni anlayan dinleyen birinden destek alabilirsin. Bazı kişilerin tavsiyesi çözüm metodları gerçekten iyi gelir. Seni iyi hissettiren bir kişiyle aynı ortama girebiliesin hep yanında olur ve alışırsın
Soran5 ayYok öyle biri işte çok istiyorum ama ne aile ne arkadaş hiç kimse yok
- 5 ay
Soran nerelisin nerede yaşıyorsun bu Tiran bayi sana atlata bilmek için takıl bana derim biraz
5 ayAlınmazsan bir şey söyleyebilirler bence. Ne söyleyeceklerini merak etmeye çalış düzelir.
07 Yorumla
Soran5 aySöylüyorlar zaten bide depresyon geçirdim o yüzden
- 5 ay
Çıktın mı peki
Soran5 ayHayır geri geliyor hep
- 5 ay
Onların ne düşündüklerini merak etme o zaman
Soran5 ayUmursamaz biri olmayı çok isterdim
- 5 ay
Umursar birisin yapacak bişey yok. Kapanınca açıl, açılınca kapan. Dengeyi zamanla kurarsın inş.
Soran5 ayİnşallah 😞
Gizli Üye(18-24)5 aymanyak bi arkadaş bul senin ağzından ğirer burnundan çıkar seni zımba gibi yapar tercübeyle sabittir :)
114 Yorumla
Soran5 ayÖyle biride beni istemez hiç arkadaşım yok
Cevap sahibi5 ayneden ki
Cevap sahibi5 aybenim hem sanal hem canlı var ve sanal olan kendimi uzuznce beni üzüzldügüme pişman ediyor
Soran5 ayBilmiyorum hiç arkadaşım olmuyor cok sıkılıyorum
Cevap sahibi5 ayüzüldüm sahiden
Soran5 ayYaşım 27 büyük ama üzülüyorum gerçekten
Cevap sahibi5 ayyaşın bi önemi yok yalnızlık üzer bunaltır deprosyana da girdirir mutlu olmak için ara hobi ara iş ara işin varsa odaklan
Soran5 ayEvde kpss çalışıyorum ama olacak gibi değil çok bunaldım nerden arkadaş bulcam
Cevap sahibi5 aybölüm ne arkadaş arayınca bulunmuyor ki
Soran5 ayÖğretmenlik bitirdim ama sevdiğim söylenemez başka napcam bilmiyorum kpss gerekiyor bana
Cevap sahibi5 ayaa alan ne ben de öğretmenim diyeli ve sevmiyorsan yapma vaşka bi şey bul her meslek bi şekilde yapılır ama bizim meslek sevmeyerek asla yapılmaz eğitici olmaz çekilmez hatta merhamet bile olmaz
Soran5 aySınıf
- 5 ay
O manyak arkadaş ben mi oluyorum acaba 😂
Cevap sahibi5 ay@maviiimurat evet bitanem
- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
5 ayYok artık Sal kendini biraz Alış bu hayata
Vallaha çok uzerler seni
11 Yorumla
Soran5 ayÜzülüyorum ki zaten deoresyon geçirdim
Kavga etmek lazım birde insanların kötü olduğunu bilmek şart
10 YorumlaKarakterin zayıf değil hassas ve kırılgansın. Beyhan Budak videolarını öneririm
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
5 ayAcı çeke çeke pişersin hayat sana o zaman sadece sinirden ağlamayı öğretir
00 Yorumla
5 ayKan değerlerine baktır ve çoğu şeyi kişisel algılama.
00 Yorumla
5 ayBana tahammülsuzsun diyen drum utansın bnden beterleri var yaa
00 Yorumla
5 ayKendini sev kendine değer ver kendine güven bazı şeyleri göze al
00 Yorumla
5 ayİnsanların dediğini umursama sağır kurbağa hikayesindeki gibi ol
00 YorumlaSeni o kadar iyi anlıyorum ki. 2 yıldır bende böyleyim. 2 yıldır terapi alıyorum. Evlilik sorunlarım başladığından beri. Terapistim sevgi boşluğum olduğunu söyledi…
11 Yorumla
Soran5 ayBenim bayadir var çok kötü ya
5 ayYeterince ağır şeyler yaşayınca aglamayacaksin bu öğrenilen bişey zamanla kalp bir süre sonra artık ezilmeyecegim diyo başkaları değil kendin ogreneceksin
20 Yorumla
5 ayUmursama balım Umursama şapkadan başka bir şey Kafana takma böyle yaparsan o zaman sen de her şeyi yenersin ve her şeyi çok güzel başarırsın mutluluklar dilerim
01 Yorumla
Soran5 ayYapamıyorum ki dışarı bile çıkamıyorum artık hayata gec kalmışım gibi
5 ayAnlam yükleme her şeye beklentide olma alınganlığın tutunca kılıf bul yumuşak karnını belli etme yalan söylemeyi her zaman öğren duygularını ortaya serme modun düşerse düşsün herkesin enerjisini sömür bir amaca takıntılı ol insanlarla dalga geç
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBende aynıyım, bu dünya hassas kalpler için cehennem...
10 Yorumla
5 ayBen de öyleyim çok alınganım en küçük şey bile ağlayabilirim terazi burcuyum burcunu öğrenebilir miyim bu terazi misin
01 Yorumla
Soran5 ayBasak
5 ayMaalesef ben de öyleyim çocukluğumdan beri bir türlü geçmedi bizim elimizde olan bir şey değil üzülme yalnız değilsin 🐞😊
10 Yorumla
5 ayBende öyleyim karakter olmalı insanlar bunu anlamıyor ya da anlamak istemiyor
20 Yorumla
5 aybende öyleyim çok zor hassas yaşamak öz güvenin olsa bile her şeye kırılıyorsun arkadaşlarımdan soğudum
00 Yorumla
5 ayİnsanların düşüncelerini takmayarak canım, sen kendini biliyorsan diğerlerinin ne dediği seni incitmez umursama fazla etrafı ♥️
00 YorumlaAy bende öyleyim insanlar kırıcı bence biz alıngan değiliz
10 Yorumla
5 ayKafaya takmayarak ve karşındaki insanı ciddiye almayarak
00 Yorumla
5 ayTanışalım dedim de bir şey demediniz gizli üye matmazel
00 Yorumla
5 ayAlınma, ağlama, hayata tutun. Bu kadar net aslında cevap.
00 Yorumla
5 ayBu kötü bir şey değil tam tersine çok güzel diğer insanlar gibi duyguzu değil sin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 aySen ben olabilir misin? Üzerine gideceksin gerekirse kin duyacaksın öfken diri kalacak böyle böyle hayata alışacaksın
01 Yorumla
Soran5 ayYapamıyorum geçen sene işe girdim kendimi çok kötü hissettim geri çıktım
Gizli Üye(25-29)5 ayBen de öyleydim çocukken sonra hayat vura vura arsızlaştım. Özellikle çalışma hayatı etkiliyor bence alışıyorsun
10 YorumlaNerde yasıyorsun pardon?
12 Yorumla
Soran5 ayNasıl yani
Kişilik & Karakter konusunda 430 cevap paylaştı. Kimse senin düşündüğün gibi düşünmüyor
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 769 cevap paylaştı. Zorbalanman ve alışman lazım
05 Yorumla
Soran5 ayKendimi çocuk gibi hissediyorum ya
- 5 ay
zorbalanmak ne alaka ya
- 5 ay
@us3rjsjsjswd Ee alışacak hayatta çok zorba var baş etmeyi öğrenecek
- 5 ay
Senin beni tanıman ne neşeli tavırlarıyla birakman seni hiç garkin da kılmadan kendine getirmesini sağlar derim
Gizli Üye(25-29)5 aymodunu düşürenle olabildiğince az görüş sosyal medyadan sessize al çok girmiyorun dersin bence problem sen değilsin
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 799 cevap paylaştı.
5 ayÖzgüvenini attıracak ortamlarda bulunman lazım
044 Yorumla
Soran5 aySosyal ortamlar daha da geriyo beni
- 5 ay
Sevildiğin ortamlarda ol
İyi olduğun şeyleri yap takdir gör vb. - 5 ay
İnsan samimi olduğu ortamda gerilmez
Soran5 ayÖyle ortamı nerden bulabilirim
- 5 ay
Samimi olduğun kişilerle sen yaratacaksın
- 5 ay
Gerekirse 1 kişi olsun ama sosyaleş
geze geze açılırsın - 5 ay
ya da sana değer verecek biriyle sevgili ol
Soran5 ayHiç arkadaşım yok artık bulmakta zor😐
- 5 ay
Bulunuyor sadece girdiğin ortamlarda gerilme insanları tanımaya çalış yalnızlık en büyük özgüven problemlerinden biri
Soran5 ay27 yaşındayım herkesin bı grubu var sonradan dahil olunmuyor çok zor 😐
- 5 ay
Yoo ben geçen sene sosyalleşme gruplarından birine girdim yeni insanlarla arkadaş oldum
- 5 ay
orada bir arkadaş grubum bile var
Soran5 ayNasıl olunuyor ben yapamıyorum
- 5 ay
İstanbul'daysan tabi
Soran5 ayYok değilim
- 5 ay
Olsaydın aldırırdım seni yüz yüze hayatta insanlarla vakit geçirmen şart
- 5 ay
Spora yazıl kurslara git vb.
Soran5 ayKüçük yerde yaşıyorum bide sosyal fobim var çok zorlanıyorum çok denedim ama acilamiyorum
- 5 ay
Anlıyorum ama bazı adımlar atmazsan toparlayamazsın
Soran5 ayBide çok düzüm böyle bilmişlik yok özgüven yok benden küçükler bile neler yapiyo
- 5 ay
Yaş önemli değil ki bu konularda hayat şartları sosyalleşmeye ihtiyacın var bu çok açık
- 5 ay
Sanal ortamdan sosyalleş sende ama kameralı mesela yabancı dil kursu gibi
Soran5 ayGerçek hayatta arkadaşım olsun istiyorum ama nasıl davranmalıyim bilmiyorum
- 5 ay
Ortak bir aktivite yap ki hem muhabbet edebileceğin bir şey olsun hemde insanlara ısın ve tanı
- 5 ay
Bak mesela şu an benimle muhabbet ediyorsun dimi neden
Soran5 ayNeden
- 5 ay
Senin problemini çözmek için işte başka ortak konular olursa iletişim kolaylaşır
Soran5 ayGeçen sene işe girdim yeni kızlarla tanıştım ama sonra benden uzaklaştılar iyi davranmıştır😞
- 5 ay
Olumsuz durumlar yaşasanda sineye çekeceksın biraz
Soran5 ayNasıl yani
- 5 ay
Hayat engellerle dolu ilk engelde başlangıça dönersen yarışamazsın
Soran5 ayBana kötü olsalarda devam mı edeyim
- 5 ay
İşte ordada sana iyi davrananı şeçip onunla arkadaş ol
Soran5 ayİki kizla aram iyiydi hatta ortamda herkesle iyiydim ama bı kız geldi benimle samimi olmak istedi onunla knk gibi olduk sonra diğer kızlarla benden habersiz buluşmalar oldu yaptıysa o kızlarla aramı bozdu bu tür şeyler yaşayınca herkesi siliyorum çok saçma
- 5 ay
İşte aldırış etmeyeceksin aranı iyi tutman önemli
- 5 ay
Özgüvenin düzelince ihtiyacın kalmayacak
Soran5 ayAramı nasıl iyi tutayım dislandim
- 5 ay
Karşı cinsten seni beğenen oluyor mu pekü
Soran5 ayEvet ama sevgili istemiyorum
- 5 ay
Sana değer verecek biride seni açabilir öyle düşünme ve bire bir ilişki
- 5 ay
Bozsan sen bozarsın değer görmen seni mutlu edecektir
- 5 ay
Ya güzel dostlar edineceksin ya da sana değer veren bir sevgili bulacaksın ya da muhabbet edebileceğin ortamlara giriceksin
- 5 ay
İş kurs vb.
- 5 ay
Tabi ki benim görüşüm böyle sen ne istersin karar senin
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
5 ayAlınganım bende ama hiç ağlamam
00 Yorumla
5 ayBi daha alınma herşeye emi
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı. istersen arkadas olabilriz
00 Yorumla
5 ayÇok şükür ben bunu yendim
00 YorumlaNormalsin boş insanlar ile yaşamak zor
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer