Duygusal olarak o kadar zayıfım ki ne yapmalıyım?

Biri bişey dese hemen alınıyorum sevilmedigimi düşünüyorum hiç arkadaşım yok sosyal fobim var üstüne çok gittim ama şu an ilerledi atanamadim da insanlar konuşunca aglayasim geliyo hiç güçlü biri değilim

Duygusal olarak o kadar zayıfım ki ne yapmalıyım?
Cevapla