Ne yapmalıyım? Neden bu kadar zayıf karakterliyim?

Çocukluktan beri kendimi çok zayıf karakterli hissediyorum, benden ne istenirse yapıyorum, kendimi ifade etmeye, bi seye itiraz etmeye çok çekiniyorum.

Bu da başıma sık sık iş açıyor, en son okulda hocanın zorlamasıyla dans dersine katıldım. Beni kendini beğenmiş çocuğun tekiyle eşleştirdiler, sonra öğrendim ki dans hocasının akrabası mıymış neymiş. Neyse derse diğer kızlar gibi stiletto giyerek gitmiştim, acemi olduğum için de yanlışlıkla çocuğun ayağına bastım bikaç kere. Baya sinir oldu sonra içeri gitti. Sonra hocayla geldiler hoca ayakkabılarını çıkarabilir misin dedi hemen çıkardım sonra bütün ders çıplak ayakla devam ettim çok utanmama rağmen ama o panikle bi şey de diyemedim.

Sonra öyle olunca ikinci derse normal spor ayakkabıyla gittim. Ama çocuk beni görünce yine ayakkabılarımı çıkarır mısın dedi hemen tabi dedim sonra çoraplarımı da çıkarmamı istedi yine çok utandım ama tabi ki dedim çıkardım. Sonra hoca beni öyle görünce üşümüyosun değil mi dedi ben de yok böyle iyiyim diyiverdim🤦‍♀️ halbuki normalde evde bile çorapsız dolaşamam. Sonra tabi yine bütün dersi yalınayak geçirmek zorunda kaldım. Diğer kızlar ayaklarıma bakıp gülüyor falan tam rezillik.

Sonraki derste yine ayakkabılarımı çıkarmak isterse napıcam bilmiyorum. Ben mi olayı çok abartıyorum? Sizce ne yapmalıyım? Çok teşekkürler.

Ne yapmalıyım? Neden bu kadar zayıf karakterliyim?
Cevapla