İnsanlar Depresifim Diye Bana Yanaşmıyor. Ne Önerirsiniz?

Sevgiliyi geçtim, dost olarak bile bana yanaşmıyorlar. Depresyondayım aksine şu an iletişim kurmaya daha çok ihtiyacım var ama kimse böyle birini hayatına almak istemiyor, kendime yetmeye çalışıyorum yıllardır. Napıcam
İnsanlar Depresifim Diye Bana Yanaşmıyor. Ne Önerirsiniz?
Cevapla