Sinifimi ve arkadaslarimi sevmiyorum, Depresyona girdim yardim edin?

Okul cidden cok kotu egitimi ve insanlari. Cok cahil insanlar var. Ben aralarinda farkli duruyorum. Millet birbirinin arkasindan konusuyor. Arkadaslarima guvenmiyorum, birbirlerini dedikodu yapiyorlar. Kiskanclik yapiyorlar. Bu duruma cok uzuluyorum dersde bile surekli aklima geliyor. Ben universte yi dusunuyorum , kazanmayi istiyorum. Allah'a sukur durumumuz iyi aslinda ozel okulda okuyabilirim ama sizce mantikli mi yeni bir okula alisabilirmiyim? Burda derslere odaklanamiyorum -,-Arkadaslarim yuzunden hocalar bana da onyargili oldular. Derste konusuyor benim ustume kalıyor sessiz biri olmama ragmen. Hocalardan azar yiyorum.11siniftayim nolur yardim edin kafayi yemek uzereyim.
Sinifimi ve arkadaslarimi sevmiyorum, Depresyona girdim yardim edin?
Cevapla