Arkadaslarimla simarik bir çocuk gibiyim ama tekken depresifim?

Okulda neseli komik simarik bir çocuk gibiyim. Herşeye anıra anıra gülüyorum. Ama eve gelip odama çekilince bambaşka biri oluyorum. Okulda yaptigim sacma birseyi düşünüyorum utancımdan ölcek gibi oluyorum. Kendimi öldürmeyi düşünüyorum. Kendime zarar verdiğim bile oluyor. Her gece uyumadan önce ölmeyi düsünüyorum. Her sabah tavana baktığımda ölmeyi düşünüyorum. Elimde değil okulda kimseyi kendimi kanitlamaya calismiyorum. Sanki okuldaki ben ve tek oldugum zamanki ben ayni degilim. Okula giderken normal olacam şımarık bir çocuk gibi davranmicam diyorum ama faydasız. Insanlarin ıy ergen mal dedigi kişi oluyorum. Insanlara rahatsizlik veriyor gibiyim. Fazla bos yaptim yani ben neden böyleyim anlamiyorum. Sorunum ne benim?
Arkadaslarimla simarik bir çocuk gibiyim ama tekken depresifim?
Cevapla