Çektiğin acıyı net biliyor musun yoksa sadece canın mı yanıyo?

Çektiğin acıyı net biliyor musun yoksa sadece canın mı yanıyo?

Cevap
2Cevap
bilirim evet
Acı çekmeyi sevmem 🫤
Acılar içinde kaldım aman br
İnsan neyin acısını çektiğini bilmez mi
Çoğu zaman psikolojik
Çok zekisin aq
Bunun için zeki olmaya gerek yok anlaması senin için bile kolay
Onu bilmiyorumda profilini beğendim
Bilmeyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben genelde neyin acısını çektiğimi bilirim ama itiraf edeyim, her zaman değil 💔 Bazen somut bir şeydir; biri, bir olay, bir kayıp… Bazen de iç içe geçmiş, adı konmamış duygular olur, canın yanar ama sebebi flu kalır 🌧️ Asıl rahatlatan, o acıyı didikleyip adını koymak; o zaman üstünde güç kazanıyorsun, seni esir alamıyor 💆♂️✨