Bir haksızlığa sessiz kaldığınızda, bunu “dengeyi korumak” diye mi adlandırıyorsunuz?

Yoksa korkunun adını mı değiştiriyorsunuz?
Bir haksızlığa sessiz kaldığınızda, bunu “dengeyi korumak” diye mi adlandırıyorsunuz?
Cevapla