Haksızlığa uğradığınızda sessiz kalır mısınız?

İşe ilk başladığım zamanlarda biraz mülayimdim sanırım. Çok sesim çıkmıyordu. Ama şuanda avı elinden alınan aslan gibiyim :D Bir yerden sonra fark ediyor insan susmaması gerektiğini, keşke en başından bu duruşta olsaydım diyorum ama şuanda memnunum. Ya siz?

Haksızlığa uğradığınızda sessiz kalır mısınız?
Cevapla