“Ben zeka seviciyim” diyenleri samimi buluyor musunuz?

“Ben zeka seviciyim” diyenleri samimi buluyor musunuz?

Bir insanın zekadan etkilenmesi normal ama başka kriteri olmaması normal mi ya? Dış görünüş, enerji, uyum ya da fiziksel çekim gerçekten tamamen önemsiz mi? Ya da bu kendini entelektüel gösterme çabası mı? Olay ne burada

Güncellemeler
5 ay
Sapyoseksüel olayından bahsediyorum 😄
“Ben zeka seviciyim” diyenleri samimi buluyor musunuz?
Cevapla