
Bana kalırsa hayatta hiç bir zaman kendini zeki sanmamak gerekir. Her daim karşındakinin senden daha zeki olduğunu düşünmelisin.

Karsimdakjnjn benden zeki olduğunu düşünmek harika bir duygu oluyor ama görüyoruz ki çoğu malesef bizden zeki olduğunu düşünüyor...
Bu durumda kendimi geriiiizewkali hissediyorum boyle insanlarla nasıl muhattap. oluyorum diye.. hissiz olan birinden nameler 🤣🤣🤣🤣
Neyse şaka bi yana ; evet zekiyim öyle olağanüstü bir zekaya sahip değilim zeki olduğum kadar geriiizeeekaliligim da vardır çünkü cidden mıknatıs gibi çekiyorum... Bu yeterli bir sebep. Sürekli birileri bana aynı şekilde zeki olduğumu, defalarca söylediği anlarda da ayar oluyorum amaç nedir yani inan altında bisey arıyorum karşımdakinin zekasindan şüphe ediyorum artık 😂🤦♀️
Benden daha zeki olduğunu düşündüğüm insanlara da selam olsun diyorum...
Cevap
6Cevap
Zekiyimdir bencesi ama çok da belli etmemek lazım 😂
Doğrularım kadar zekiyimdir, birilerinin fazlasını veya aksini iddia etmesi bunu değiştirmiyor.
Akilli olduğum söylenir.
Biliyorum.
Allah zekayı herkese verir.
Akilli insan ise, hem kendinin hemde karşısındaki insanın zekasını kullanma kabiliyetidir. Bunu da herkese vermez. 😉
Ortalama bir zekaya sahip olduğumu düşünüyorum.
Yok ben çok safim😇😅
Sürekli söyleniyorsa altında bir şey ararım
Hayır
Yok düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?