"Herkes salak bir ben akıllıyım" gibi hissettiğiniz oluyor mu?

Ben bazen öyle hislere kapılıyorum. Mesela bugün metrobüste birbirini iten insanlardan uzak durduğumda ve onları seyrederken hepsinin gerizekalı' olduğunu düşündüm. 2 adımlık merdivenler yerine engelli asansörünün önümdeki kalabalığı görünce hepsinin beyinsiz olduğunu düşündüm. Size de oluyor mu? Yoksa bir ben mi akıllıyım?
"Herkes salak bir ben akıllıyım" gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla