seni hak etmeyen insan Vega arkadaş
Aile varsa ona nasıl davranırsınız? Seni
Aile varsa ona nasıl davranırsınız? Seni
En son böyle bir şey yaşadım. Hak etmeyen arkadaş mevzusu. Her zaman dinliyorsun, sevdiği insan konusunda destekliyorsun, sonra bir bakıyorsun ki duygu hissettiğin adama yürüyor ve bunun şaka, yanlış anlaşılma olduğunu söylüyor. Ben duygu hissettiğim adama yürüyen ve öyle olmadığına dair manipüle etmeye çalışan birisiyle arkadaşlığa devam etmem. Benim kendime saygım var. Yalnız kalmamak için bunu görmezden gelmek zorunda değilim. Sınırları olan bir insanım.
Biri seni hak etmiyorsa önce mesafeni korursun, bu en sağlıklısı 💔
Ne kavga etmeye ne de kendini ispatlamaya mecbursun. Gücünü açıklama yapmaya değil, kendini toparlamaya harca. Kibar ama net bir şekilde sınır çizebilirsin, gerektiğinde de tamamen uzaklaşmak gayet normal. Seni gerçekten seven insanlar, zaten seni yormaz 😊💫
Cevap
4Cevap
Görmezden gelerek.
Demi ya
Napmam lazım bilmiyorum çokta takmayarak
Kendı yoluna önüne bakarak fazla samımı olmayarak
Ben fazlayım ona ya kendı dengıne göre olsun
yok ya canım, ben birine bağırıp çağırmıyorum ki sadece bir arkadaş var benı hak etmıyor öyle işte bende takmıyorum umursamıyorum fazlayım ona bile kendı dengiyle olsun bende başka insanlarla ben fazlayım ona o benı hak etmıyor
arkadaş varsa uzak durarım
Hak etmeyen ne demek
yanı o kişi senı hak etmıyor arkadaş konusunda
Hmm tartismaya gerek yok ya ayrilin yani
Mesafeli.
Demi ya
Napmam lazım bilmiyorum çokta takmayarak
Kendı yoluna önüne bakarak fazla samımı olmayarak
Kendine güven , kendini sev , önüne bir yol çiz , kararlar al ve bu kararları istikrarla gayretle sabırla uygula. Zamanla kendini iyi hissetmeye , mutlu olmaya ve güzel yaşamaya başlayacaksın.
Ben hayatımda çoğu şeyi değiştirdim. Sadece iş kaldı. İş bulduğum da daha yatağıma ekleyeceğim çok şey var. Ama her şeyden kurtuldum. Sakin mutlu ve huzurluyum. Ve bu zor geçirdiğim süreçte kim neymiş gördüm. O yüzden gün gelicek ben imkan sahibi olduğum da yanıma gelmek isteyenlere ben uzak olucam.
zaten kendıme güvenıyorum ve kendimi sevıyorum, kendım önemliyim kimse umrumda değil ya takmıyorum Allah’a bıraktım hepsını ya
inşallah bende üniversite sınavına hazırlanıyorum canım o yüzden böyle şeyleri yaşanan normal toksik şeyler ne diyeyim ya
Kendini sev ana ego sahibi olma. Arasında ince çizgi vardır. Rabbe sığınanın yolu kapalı olmaz. Ben insanları çok ciddiye almam. Kimseye gel demedik ki kal diyelim düşüncesinde hareket ederim. İnsan kendine yönelirse Allah’ı bulur. Allah’ı bulan huzuru bulur
Kardeşim umarım istediğin bir mesleği edinir hayatına bakarsın. Ama işte emek ver sabır göster disiplinle çalış. Gösterdiğin emeğin sabrın ve istikrarın karşılığını alırsın.
Sağol teşekkür ederim evet öyle
boş ver ya canım ben takmıyorum umrumda bile değil ya üniversite sınavına hazırlanıyorum
Rica ederim. Canım kelimesini kullanmazsak memnun olurum. O tarz samimiyeti sevmem.
Hakkettiği gibi
Nerdesin kine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?