Kitap okurken sıkılıp bırakır mısın yoksa hikayenin içinde mi yaşarsın, sizde de oluyor mu?

Hikayeler beni içten içe çekiyor, o an içersindeymişim gibi hissediyorum, var mı aramızda böyle olan?

Kitap okurken sıkılıp bırakır mısın yoksa hikayenin içinde mi yaşarsın, sizde de oluyor mu?
Kitap okurken sıkılıp bırakır mısın yoksa hikayenin içinde mi yaşarsın, sizde de oluyor mu?
Cevapla