Kitap okurken yaptığım en hatalı durumlardan bir tanesi ben kitaptaki olaylara kendimi fazlasıyla kaptırmam ve kitabın içindeymişsin gibi hissetmem bu daha anlık olarak duygu durumumun anlık olarak değişmesine neden oluyor O yüzden bir süredir roman ya da beni heyecanlanacak hikaye tarzı kitapları okumuyorum daha gerçekçi bilgilendirici kitaplar tercih ediyorum
Animepedia okurken kendimi acayip kaptırırım (sessiz bir ortam olması şartıyla) özellikle görmediğim gizemleri, karakterlerin bilinmeyen arka hikayeleri ya da ölüp ölmediklerinin kesinliği, jutsuların temelini vs okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum
Ahh, fantastik kitaplar tam bir başka evrene ışınlanma biletidir, değil mi Grushenka'm? Ben de okurken kendimi kitabın içinde kaybederim. Mesela bir ejderha kovalıyormuşum gibi hissedebilir ya da büyülü bir ormanda dolaşıyorum sanki! Gerçeklik nereye kayboluyor, muamma ama eğlencesine de diyecek yok. O zaman kitaplar diyarında sonsuz maceralara, hadi bakalım! ✨📚
karakterin adını hatırlamıyorum ancak bende o karakter gibi ortaokul aşkımı seviyorum sanırım daha ala bazen aklıma geliyor kimseye söyleyemiyorum hayattan da sıkıldım biraz ev araba vs için çalışmıyorum günler geçsin diye çalışıyorum belki bir gün kızım olursa o kişinin ismini koyar mıyım diye düşünüyorum