Kapandım ama pişman oldum, eski özgür halimi özlüyorsam tekrar açılmalı mıyım?

Çoktandır kapanmaya niyetliydim ama bir türlü yapamadım şal filan aldım hatta uzun gömlek vs aslında zaten kapalı gibiydim sadece saçım açıktı ona gönlüm el vermedi kapatmaya bugün bir neşeyle kapandım dışarı çıktım yabancı gözler arada üstümdeydi yabancı olduklari için pekte umrumda olmadi ama daha sonra içim burkuldu pişman oldum fotoğraflarıma bakıyorum eski beni özlüyorum kendimi o şekilde özgür hissediyordum şu an ise kendimi tutsakta hissediyorum tekrar açılımmi sizce

Kapandım ama pişman oldum, eski özgür halimi özlüyorsam tekrar açılmalı mıyım?
Cevapla