10 yıldır kapalıyım, açılmayı istiyorum ama pişman olur muyum?

Nedenini , nasilini gecelim.. Bu istek 4 yıldır var ve bunalıma giriyorum artık.. issizimde bugünlerde kafamı oraya taktım sadece..

Var mı böyle bir deneyimi olan? Kendinden ya da tanidiklarindan?

10 yıldır kapalıyım, açılmayı istiyorum ama pişman olur muyum?
Cevapla