Kişileri unutup , haksızlıkları unutamıyorum. Ne yapıcam çok yoruldum?

Ne ağır imtihanmış haksızlık yapanın uzaktan mutluluğuna şahit olmak.

Kişileri unutup , haksızlıkları unutamıyorum. Ne yapıcam çok yoruldum?
Cevapla