Birinin mesafeli ve soğuk olması karakter özelliği mi, yoksa kişilik problemi mi?

Bazı insanlar mesafeli olduğu için yanlış anlaşılabiliyor. Sizce bu durum karakterin bir parçası mı, yoksa kişilikle ilgili bir sorun mu?

Birinin mesafeli ve soğuk olması karakter özelliği mi, yoksa kişilik problemi mi?

#Kişilik&Karakter

Birinin mesafeli ve soğuk olması karakter özelliği mi, yoksa kişilik problemi mi?
Cevapla