Soğuk ve mesafeli insanlar hakkında neler düşünüyorsunuz?

İnsanların ön yargıyla baktığı, içeriğini bilmeden yargıladığı, gelip geçen herkesin birbirini itip kaktığı, haksızlığın bir bakışla bile kendini gösterebildiği, sözlerin altındaki anlamların, tavırların altındaki duyguların önemsenmediği, kimsenin kimseyi kırıp geçmekten çekinmediği ve bunları yapıp hiçbir şey olmamış gibi dolaşan birçok insanla bir arada yaşıyoruz. Peki size soruyorum böyle insanlar hakkında birçok fikrinizi yazabilirsiniz şimdiden yapacağınız yorumlar için teşekkür ederim
Soğuk ve mesafeli insanlar hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla