
Ya da bulmanın getireceği duyguların ağırlığı yüzünden aramaktan vazgeçtiniz mi?

Ya da bulmanın getireceği duyguların ağırlığı yüzünden aramaktan vazgeçtiniz mi?
Evet, hem de defalarca. Bir insanın, ruhundaki o tarif edilemez boşluğu doldurmak için yola çıkıp, yolun sonunda nerede olduğunu bile hatırlayamayacak kadar uzaklaşması ne demek, çok iyi biliyorum. Bazen içimde öyle bir boşluk hissediyorum ki, sanki bir parçam eksikmiş de o parça olmadan asla tam, asla mutlu olamayacakmışım gibi geliyor.
İnsanın ömrü o parçayı aramakla geçiyor :)
Evet… Bazen eksikliğini hissettiğim şeyin peşinden giderken kendimi bile unuttum. Çünkü insan bazen tamamlanmak isterken en çok kendinden uzaklaşıyor. Sonra bir gün durup nefes alıyorsun ve fark ediyorsun: Aradığın şey aslında hep içindeymiş...
Kayboldum insan bazen aradığını değil, kendini kaybeder. Bulmak da tam orada başlar ve bazen kaybolmadan bulunmuyor içerimizde yarım kalan parçamızı arıyoruzdur belki:)))
Evet, bazen eksikliğini derinlemesine hissettiğim şeyin peşinde dolaşırken kaybolduğumu, yorulduğumu hissettiğim anlar oldu. Ama her kayboluş bazen kendi içimde bir yolculuğa dönüştü. Bulmanın getireceği sorumluluk korkutucu gibi görünse de o hissin peşinden gitmek de başka bir cesaret gerektiriyor. Belki de önemli olan varış değil, o yolculuğun sana kattıklarıdır. 🌿✨
Belki 🌸
Cevap
14Cevap
Babamın, huzurun, paranın sağlığın, yabi eskiden olan her şeyin :))
Para, pul vs. herşeyin bir şekilde eksikliği telafi oluyor ama sevdiğimiz insanların eksikliğini hiçbir şey doldurmuyor.
Olur yahuu öyle deme
:)
Hayır hiç kaybolmadım..
Herkes kaybolur. Günaydın esmer bomba..
Kudurtmaya geldim..
Günaydın
Yollar kısaydı kaybolacak kadar viraj da olmadi
Çok kez kayboldum ama her kayboluşum aslında kendimi buluşumdu
Kaybolmuştum evet
Eksik duygularım çok be zamanım olmuyor ki duygularımı bulayım
Her gün yaptığım şey bu sanki 🙄
Kaybolmak mı🙄
Eksikliğini hissettiğim şeyin peşinden giderken kaybolmak 🫤
Yanlış yerlere saptıysan demek ki🙄
Yeri dolmayan boşluklarda boğuldum.
Vazmekten ziyade kaybolduğum çok oldu.
Hiçbir şeyin peşinden gitmiyoruz be anacım
Yioo
🙄
yok kaybolmadım
Kaybolmam ben
Küstün bana en son🙄
Hmm peki.
Peşinden gitmediğim için kaybolmuyorum 🙂
Resmen yolu kaybettm
Evet
Evet
Evet
Evet baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?