Aslında mutsuz olacak hiçbir şey yok hayatımda, peki neden hep mutsuzum?
Esprisi eksik olmayan bir babam, anlayışlı bir annem var. Anlayamasa da anlamaya çalışıyor. Ailemin yanında okuyorum, iyi de bir okulum var. Ailemle sorunum yok denecek kadar az.
Bir abim ve bir erkek kardeşim var. Onlarla da sorunum yok, iyi anlaşırız. Ders notlarım da iyi. Maddi sıkıntımız yok. Annem de babam da güzel, yorucu olmayan işte çalışıyor. Para istesem eksik olmuyor.
Erkek arkadaşım var, beni çok seviyor. Çıkma teklifi ettiğinde çok sevinmiştim, çünkü 2 yıl boyunca ondan hoşlanmıştım. Ama o da bana karşı boş değilmiş. Çok huzurlu geçen bir ilişkimiz var. Kavga bile tek tük oluyor, hiç denilecek kadar az.
Yazmayı severim, içimdekileri, hissettiklerimi bir karaktere büründürürüm... Benim babam da edebiyata çok düşkündür. Onun da var yazıları, şiirleri.. Bu yolda beni hep destekledi.
Ve daha bir sürü mutlu olmamı gerektiren özellikler. Peki ben bunlara rağmen neden mutsuzum böyle, duygusal şarkı dinlediğimde ağlamaklı oluyorum? Normalde çok eğlenceliyimdir, ama insanlara karşı. İnsanları güldürmeyi severim, ve başarırım da. Ama bir türlü kendimi güldürmeyi başaramıyorum.
Dışarıda bir espri yapıp insanları yarım saat boyunca güldürebilirken, evde hep bir yalnızlık.
Neden böyleyim? Benim gibi olanınız var mı, varsa ayrıntılı bir şekilde anlatabilir mi?
Esprisi eksik olmayan bir babam, anlayışlı bir annem var. Anlayamasa da anlamaya çalışıyor. Ailemin yanında okuyorum, iyi de bir okulum var. Ailemle sorunum yok denecek kadar az.
Bir abim ve bir erkek kardeşim var. Onlarla da sorunum yok, iyi anlaşırız. Ders notlarım da iyi. Maddi sıkıntımız yok. Annem de babam da güzel, yorucu olmayan işte çalışıyor. Para istesem eksik olmuyor.
Erkek arkadaşım var, beni çok seviyor. Çıkma teklifi ettiğinde çok sevinmiştim, çünkü 2 yıl boyunca ondan hoşlanmıştım. Ama o da bana karşı boş değilmiş. Çok huzurlu geçen bir ilişkimiz var. Kavga bile tek tük oluyor, hiç denilecek kadar az.
Yazmayı severim, içimdekileri, hissettiklerimi bir karaktere büründürürüm... Benim babam da edebiyata çok düşkündür. Onun da var yazıları, şiirleri.. Bu yolda beni hep destekledi.
Ve daha bir sürü mutlu olmamı gerektiren özellikler. Peki ben bunlara rağmen neden mutsuzum böyle, duygusal şarkı dinlediğimde ağlamaklı oluyorum? Normalde çok eğlenceliyimdir, ama insanlara karşı. İnsanları güldürmeyi severim, ve başarırım da. Ama bir türlü kendimi güldürmeyi başaramıyorum.
Dışarıda bir espri yapıp insanları yarım saat boyunca güldürebilirken, evde hep bir yalnızlık.
Neden böyleyim? Benim gibi olanınız var mı, varsa ayrıntılı bir şekilde anlatabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar