Hayatınız boyunca hep mutsuzmuşsunuz gibi hissettiniz mi?

Belki bu cümleyi nankörce bulacaksınız hiç mi mutlu olmadın diye ama hiç doya doya mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Birisi bana en mutlu olduğun an neydi diye sorsa buna verecek cevabım yok. Biraz mutlu olduğumda bile hemen bunu söndürecek hislere kaptırdılar beni. Annem ile babam ayrı, annem ile kalıyorum o çalışıyor ama resmen izinli olmasın istiyorum hiç anlaşamıyoruz. Sürekli babanla yaşasaydın seni döverdi, küçükken de dövüyordu vb. şeyler diyor ama ben dövdüğünü hatırlamıyorum bile. Babam zaten 1 yıldan fazla oldu aynı şehirde olmamıza rağmen gelip hiç görmüyor bile beni, umrunda değil. Bu hisler sadece bende mi var diye merak ettim, saçmaladıysam üzgünüm.
Hayatınız boyunca hep mutsuzmuşsunuz gibi hissettiniz mi?
Cevapla