Kendini beğenmiş insanlar en baştan kaybetmiyor mu sizcede , ne düşünüyorsunuz?

Hemen kendini açıklar, anlatır, şunu yaptım bunu ettim.. o yönümde var bu yönğmde eksik değil maşallah maşallahh😅🥳 ama olmadıki şimdi hevesim kaçtı belki ben konuştukça tanıyacaktım🤷‍♀️ belki önyargı oldupum bir. şey sende varsa düzelecekti ne bileyim ya emek hırsızlığı değilmi bu, bir hazine gibi ben keifetmeliydim😅🥳 neyse neyse böyle tiplerde var işte

Güncellemeler
6 ay
.. birde kendini beğenmişler yorum yapsın ya bakalıö sebebi ne
Kendini beğenmiş insanlar en baştan kaybetmiyor mu sizcede , ne düşünüyorsunuz?
Cevapla