Bir insanın niyetine mi bakarsınız yoksa yapmış olması yeterli midir yargılamak için?

Selaaaamm 💖

yapılan eylemlerin nedeni yani niyeti sizin için önemli midir yoksa “yapmış” olması yargılamak ve daha çok yorumlamak için yeterli midir?

Şöyle ki (fikrimce), insanlar niyete bakıyorum dese bile bir çoğu niyete bakmadan yapılmış olması ile yargılıyor insanları..

Buna basit örnek olarak bu aralar dillerde dolanan “ağaç süsleme” olayını ele alalım. Kimisi “hoş görüntü” için yaparken diğer taraf bunu yanlış ve hristiyan özentisi olarak yorumluyor 🤷‍♀️

Sizde durumlar nasıl? ✨

Monroe soruları
Monroe soruları
Bir insanın niyetine mi bakarsınız yoksa yapmış olması yeterli midir yargılamak için?
Cevapla